  • 1. Data: 2011-09-28 10:46:01
    Temat: Kredyt oprocentowanie stałe
    Od: grzemm <g...@p...onet.pl>

    Który bank oferuje?

  • 2. Data: 2011-09-28 11:23:46
    Temat: Re: Kredyt oprocentowanie stałe
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "grzemm" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:9c1ce610-f801-413f-a1a8-e96554e819e9@i9
    g2000yqe.googlegroups.com...
    > Który bank oferuje?

    Na pewno ING. Ale ja bym chyba nie brał na stałą stopę.

  • 3. Data: 2011-09-28 12:14:19
    Od: Marcin <p...@c...net>

    > Na pewno ING. Ale ja bym chyba nie brał na stałą stopę.

    dlaczego?
    na przykład w Niemczech to praktycznie standard, szczególnie dla
    hipotecznych (choć oczywiście stałe oprocentowanie
    tylko na z góry założony okres, np. 10 lat, potem wznowienie po
    aktualnym oprocentowaniu)

  • 4. Data: 2011-09-28 12:19:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin" <p...@c...net> napisał w wiadomości grup
    2g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]
    > hipotecznych (choć oczywiście stałe oprocentowanie
    > tylko na z góry założony okres, np. 10 lat, potem wznowienie po

    Bo nic nie przemawia za wzrostem rynkowych stóp PLN, a wiele przemawia za
    ich spadkiem dla okresu najbliższych kilkudziesięciu miesięcy. A w takim
    terminie to należy rozpatrywać, bo w pl kredytów 10-letnich na stałą stopę
    nie ma. Czyli to nie jest dobry moment na taki kredyt.

  • 5. Data: 2011-09-28 22:39:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Który bank oferuje?

    DB, ale praktycznie NIKT takich kredytów nie bierze

    nie spotkałem się z klientem, który byłby zainteresowany tego rodzaju
    kredytem, chcesz być pierwszy?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-09-29 07:29:22
    Od: grzemm <g...@p...onet.pl>

    On 29 Wrz, 00:39, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > DB, ale praktycznie NIKT takich kredytów nie bierze
    >
    > nie spotkałem się z klientem, który byłby zainteresowany tego rodzaju
> [...]

    Większość nie ma racji, większość nie przewidziała kryzysu, większość
    brała kredyty we franku (taki stabilny, prawie amerykański).
    Uważam, że nie ma wyjścia z obecnego kryzysu, jedyne do czego są
    zdolne elity rządzące to drukowanie.
    Pamiętam lata 90.
    Na razie się zastanawiam.