  • 1. Data: 2011-09-28 12:18:38
    Temat: darmowe konto i karta debetowa dla spółki komandytowej
    Od: "Sebastian" <b...@o...pl>

    znalazłem fajną ofertę w BGŻ, konto bez opłaty za prowadzenie
    karta debetowa jedna bez opłaty za używanie, wypłaty bez oplat
    w bankomatach BGŻ i euronetu (co obejmuje Alior, Multi, Lukas
    i kilka innych banków).

    podoba mi sie brak przymuszania do płacenia bezgotówkowego

    niestety, bezpłatna jest JEDNA karta, a ja potrzebuję DWIE
    dlatego szukam drugiego banku o podobnej ofercie;

    1) konto dostępne dla spółki _komandytowej_ (pełna księgowość)
    2) brak opłat za prowadzenie konta
    3) brak opłat za wypłaty gotówki debetówką
    4) brak opłat za debetówkę
    5) pkt 3 nie uwarunkowany odrabianiem pańszczyzny bezgotówkowej

  • 2. Data: 2011-09-28 12:24:50
    Od: b...@o...pl

    warunki:
    > 1) konto dostępne dla spółki _komandytowej_ (pełna księgowość)
    > 2) brak opłat za prowadzenie konta
    > 3) brak opłat za wypłaty gotówki debetówką

    ad 3: może być to sieć bzwbk, może być ecard, może być bgż, może
    być sieć pkobp, (sam euronet nawet wliczając aliory, lukasy, czy
    jakieś inne multiptaszki mnie nie urządza)

    > 4) brak opłat za debetówkę
    > 5) pkt4 nie uwarunkowany odrabianiem pańszczyzny bezgotówkowej

    ponieważ rachunek ma służyć tylko i wyłącznie wypłacaniu gotówki,
    dopuszczam najbardziej nieprzyjazny dostęp internetowy, a także
    absurdalne opłaty za przelew w kanale internetowym choćby 10zł,
    bo chcę korzystać tylko i wyłącznie z bezprowizyjnej debetówki.