  • 1. Data: 2006-10-27 10:24:11
    Temat: Kredyt, pożyczka czy co innego?
    Od: "pieuk" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Mam mały problem. Otóż potrzebuję około 16tyś zł. Pieniądzie te chcę
    przeznaczyć na dokończenie remontu i urządzenie mieszkania. Na razie robiłem
    je z oszczędności, ale te się skończyły.

    Mieszkanie stoi na moją matkę. Ja jestem wolny, średnie zarobki ok 1800-1900zł
    netto (+ zasiłek pielęgnacyjny), brak innych zobowiązań, kredytów, alimentów itp.

    Co polecacie? Kredyt hipoteczny, pożyczkę hipoteczną czy może jakaś zwykłą "Od
    ręki?" Mam konto w BPH.

    Pozdr