  • 1. Data: 2006-09-12 08:36:31
    Temat: Kredyt w CHF i wizja 17% wzrostu?
    Od: "teel" <t...@g...com>

    Witam!
    Za http://wiadomosci.onet.pl/1401487,10,item.html
    "W najbliższych dniach bank szwajcarii podniesie stopy procentowe.
    Kredyt we frankach zdrożeje o 17 proc.[...]"

    Jak sądzicie, ściema jakaś czy bardzo prawdopodobna wizja? Jak oni
    wyliczyli te 17%? Skoro EBC jeśli podnosi stopy to o 0,25%, owszem w
    ostatnim roku zrobili to już 3 razy.

    Tak się składa, że w najbliższym tygodniu mam podpisać umowę
    kredytową właśnie w CHF, więc zacząłem się wahać. Jeden kredyt
    w CHF już mam.

    Zdrówka
    teel

  • 2. Data: 2006-09-12 08:47:54
    Temat: Re: Kredyt w CHF i wizja 17% wzrostu?
    Od: Jacek Maliszewski <j...@d...com>

    teel napisał(a):
> [...]
    >
    > Tak się składa, że w najbliższym tygodniu mam podpisać umowę
    > kredytową właśnie w CHF, więc zacząłem się wahać. Jeden kredyt

    Przy kursie 2,65 mozna zaryzykowac. Ale przy cenach obecnych, czyli 2,50
    wydaje sie, ze jest to zbyt ryzykowne zaciagac kredyt po tak niskim kursie.

    JM