  • 1. Data: 2006-09-12 09:10:41
    Temat: O bezpieczenstwie zakupow Multibank , Ralfi , BPh - nocne transakcje na wieksze kwoty ....
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Jest sobie godzina okolo 24 czasu polskiego .

    3 rozne banki 3 rozne KK .

    Multi - do 3 min od transakcji telefon potwierdzenie autoryzacji
    transakcji - potwierdzam czuje sie dobrze ze ktos tego pilnuje
    Ralfi - do 3 min od transakcji telefon potwierdzenie autoryzacji
    transakcji - potwierdzam czuje sie dobrze ze ktos tego pilnuje
    Bph - zero telefonu - kurde no jakos nie czuje sie z tym dobrze ze nikt w
    ichnym centrum kartowym nie patrzy co sie dzieje

    Oczywiscie nie musi to byc zadna regula , ale taka sama nie regula moze
    takze obowiazywac lub nie w innych bankach .Jednak inne dzwonia ......

    Z multi jestem zwiazany juz bardzo dlugo i prace tego banku oceniam
    srednio/wysoko .
    Z Bph oraz ralfim jestem "zwiazany" od dwoch miesiecy i w przypadku ralfiego
    narazie nie moge powiedziec zlego slowa ( obsluga klienta na bardzo wysokim
    poziomie , ale jeszcze nie wyduszalem sokow :)))

    W przypadku Bph wtopa goni wtope :)) Lacznie z tym ze na nowej KK wybity
    numer telefonu do kontaktu z jakims dzialem jest zlym numerem ( koniec
    swiata :))
    Zobaczymy co bedzie po pierwszym wyciagu ......
    Narazie sklaniam sie nawet do otwarcia ROR w ralfim , bo obsluga klienta
    dziala jak dla mnie bardzo dobrze .

    Jezeli ktos ma jakies bardzo zle doswiadczenia z ralfim prosilbym o jakis
    komentarz .

    Dzieki i pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2006-09-12 10:26:28
    Od: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>

    Ja w sprawie BPH
    jeśli bardzo przymkniesz oczy, to moze nawet bedzie Ci dobrze.
    - internetowy serwis do obsługi kart częsciej nie działa poprawnie niz
    działa - to nie pokazuje historii transakcji, to transakcje na niewłasciwych
    kartach (mam kilka dodatkowych), to rożne dziwne rzeczy w okresach
    rozrachunkowych, albo po prostu "Ta strona "chwilowo" (cudzysłów ode mnie)
    nie działa spróbuj pózniej" - ostatnio probowąłem przez chyba 3-4 dni i to
    samo.
    - co do bezpieczeństwa zakupów - to o ile wiem BPH nigdy nie dzwoni na
    potwierdzenie transakcji.
    - aczkolwiek jeden wielki PLUS .... - szybko rozpatrują reklamacje (których
    mam na swoim koncie co najmniej kilka) ;-)

    A z realnych plusów... - praktycznie cały czas jest promocja i karta w I
    roku jest za free, a jak jej często uzywasz średnio 1500 na miesiąc to i
    wznowienia sa gratisowe

    Ale RORu to nie polecam - jedyny i wartościowy plus to darmowe przelewy
    internetowe - WSZYSTKIE!!!, ale inne rzeczy.... no comments
    nie mam czasu się rozpisywac, a byłóby o czym
    pozdrawiam
    fafik

  • 3. Data: 2006-09-12 11:09:26
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ee62ch$bdq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A z realnych plusów... - praktycznie cały czas jest promocja i karta w I
    > roku jest za free, a jak jej często uzywasz średnio 1500 na miesiąc to i
    > wznowienia sa gratisowe

    Ja darmowe wznowienie robie przez dwa miesiace wiec to ani zaden plus ani
    zadne wielkie hallo :))

  • 4. Data: 2006-09-12 16:46:39
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 11:10:41 +0200, "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>
    wklepał(-a):

    >Jest sobie godzina okolo 24 czasu polskiego .
    >
    >3 rozne banki 3 rozne KK .
    (...)
    Transakcje zdalne czy z terminalem? :)

  • 5. Data: 2006-09-12 19:52:21
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 12 Sep 2006 11:10:41 +0200, "fotomania"
    <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>
    > wklepał(-a):

    > (...)
    > Transakcje zdalne czy z terminalem? :)

    Jedna zdalna z ralfiego i dwie terminalowe ./