  • 11. Data: 2008-01-28 22:00:04
    Temat: Re: Kredyt w Citi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Quental" 1...@n...goo
    glegroups.com

    : Oooooo!!! To bylby ewenement! Zaraz sobie sprawdze w regulaminie.

    To żaden ewenement. :) Mnie powiedzieli, że jest kara za przedwczesną spłatę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 12. Data: 2008-01-29 06:58:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:fnljie$12t$2@flis.man.torun.pl...

    > To żaden ewenement. :) Mnie powiedzieli, że jest kara za przedwczesną
    > spłatę. :)

    Bzdura. Nie ma zadnej kary, bo zagrania tego ustawa o kredycie konsumenckim.
    Chyba, ze chciales rozlozyc na raty zakup powyzej 80 tys ;).

    MK

  • 13. Data: 2008-01-29 07:07:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Sty, 07:58, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    > messagenews:fnljie$12t$2@flis.man.torun.pl...

    > Bzdura. Nie ma zadnej kary, bo zagrania tego ustawa o kredycie konsumenckim.

    A jak nazwiemy to "koszt aneksu dotyczacego wczesniejszej splaty" ?

  • 14. Data: 2008-01-29 09:16:20
    Od: Quental <a...@g...com>

    > A jak nazwiemy to "koszt aneksu dotyczacego wczesniejszej splaty" ?

    Powyzej 80kPLN (a taki kredyt wchodzi w gre, bo tylko wtedy
    oprocentowanie jest sensowne), oplata za wczesniejsza splate wynosi
    2,95% splacanego kapitalu.

    Widac, ze kredyt jest generalnie bez zadnych kruczkow i podpuch.
    Wszystko czarno na bialym. A zatem co sadzicie o takim podejsciu,
    jakie opisalem w oryginalnym poscie?

    Pozdrowienia,

  • 15. Data: 2008-01-29 15:54:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" fnmipq$a95$...@i...gazeta.pl

    > Bzdura.

    Skieruj swoją wypowiedź do Citi. :)
    Mnie (telefonicznie) wyjaśnili, że stosowna kara za przedwczesną spłatę będzie. :)

    Problem w tym, że ja nie chcę żadnych kredytów. Ograniczyłem swoje wydatki
    do minimum i mam dzięki tym ograniczeniom więcej pieniędzy niż potrzebuję.

    > Nie ma zadnej kary, bo zagrania tego ustawa o kredycie konsumenckim.
    > Chyba, ze chciales rozlozyc na raty zakup powyzej 80 tys ;).

    Nie chciałem. Prosiłem o podwyższenie limitu na karcie kredytowej
    i powiedziano mi, że zamiast podwyżki limitu mogę otrzymać kredyt
    z taką właśnie karą. I dokładnie policzono mi, ile bym zapłacił
    odsetek za jeden miesiąc (bo po miesiącu kredyt bym spłacił)
    i ile kary. :)

    Słuchałem zauroczony, ;) bo żadnego kredytu nie chciałem.
    Chciałem kupić notebook za około 2000 złotych i spłaciłbym go w bezodsetkowym
    okresie.

    --