  • 1. Data: 2007-06-29 19:55:00
    Temat: Kredyt w mbanku
    Od: "makrel" <m...@b...pl>

    Witam
    Chcę wziąść kredycik odnawilany w mbanku. Prosiłbym osoby któe brały już
    taki kredyt i prowdadzą DG czy to się opłaca (czy są jakieś kruczki?), czy
    też wziąść w innym banku.
    Pozdrawiam serdecznie
    P.S Stronkę http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/kredyt/ przeczytałem,
    prowadzę DG już rok, i od początku mam konto w mbanku.

  • 2. Data: 2007-06-29 21:12:30
    Temat: Re: Kredyt w mbanku
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    makrel wrote:
> [...]
    > P.S Stronkę http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/kredyt/
    > przeczytałem, prowadzę DG już rok, i od początku mam konto w mbanku.

    Nie bierz kredytu w banku w którym masz konto firmowe.

    pzdr

  • 3. Data: 2007-06-29 22:10:45
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "makrel" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > P.S Stronkę http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/kredyt/ przeczytałem,
    > prowadzę DG już rok, i od początku mam konto w mbanku.

    Cała ta instytucja jest jednym wielkim kruczkiem w kontekście kredytów.
    Ogólnie wybrałbym jakiś inny bank.

    marekz

  • 4. Data: 2007-06-30 06:36:40
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Cała ta instytucja jest jednym wielkim kruczkiem w kontekście kredytów.
    > Ogólnie wybrałbym jakiś inny bank.

    tak odpowiedziec to jest najprościej - może podasz jakieś kruczki z lini
    kredytowej w mB bo tez się zastanawiam

    pozdro
    @dams

  • 5. Data: 2007-06-30 09:43:36
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "@dams" <a...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak odpowiedziec to jest najprościej - może podasz jakieś kruczki z lini
    > kredytowej w mB bo tez się zastanawiam

    Proszę bardzo, oto kruczki:
    Kruczek 1. Linia ta zostanie wpisana do BIK. Jak będziesz potrzebować
    przypadkiem kiedyś jakiegoś zaświadczenia z banku (opinii itp.) w związku z
    braniem innego kredytu, poczekasz na niego do 30 dni i nie będziesz miec
    gwarancji, że dostaniesz to czego potrzebujesz.
    Kruczek 2. W przypadku próby zajęcia dowolnego z rachunków w mBanku,
    zablokowane zostaną wszystkie rachunki (najprawdopodobniej całkowicie, a nie
    tylko konkretna kwota), co uniemożliwi normalne korzystanie z linii, czy tez
    normalna obsługę karty kredytowej powiązanej z zajętym rachunkiem, co z
    kolei wygeneruje dalsze koszty względnie niekorzystne wpisy do BIK.
    Kruczek 3. Będziesz chciał załatwić cokolwiek nietypowego, poczekasz do 30
    dni i nie będziesz miał pewności czy dostaniesz to co chciałeś.
    Kruczek 4. Oprocentowanie linii ustalane arbitralną decyzją banku.

    Kruczek 5 (pozytywny). Chyba ta linia jest bez prowizji za przyznanie, czyli
    tanio. mBankowy standard - taniość i niska jakość obsługi, tak ja to widzę.
    Bezprowizyjne wpłaty we wpłatomatach to także plus.

    marekz

  • 6. Data: 2007-06-30 12:11:29
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    dzięki o to mi chodziło - sam dostałem oferte tej linii kredytowej i chyba
    skorzystam (nie jest to konto firmowe ani moje główne więc blokad się nie
    boję

    pozdro
    @dams

  • 7. Data: 2007-06-30 13:15:10
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > dzięki o to mi chodziło - sam dostałem oferte tej linii kredytowej i chyba
    > skorzystam (nie jest to konto firmowe ani moje główne więc blokad się nie
    > boję

    Ano "moje" firmy tez podostawaly. Ale wszystkie znowu na 10k, tak jak i
    karty. To jakis standard w mbanku.

    marekz

  • 8. Data: 2007-06-30 14:42:19
    Od: Ra <w.stopce>

    makrel napisał(a):
> [...]
    > P.S Stronkę http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/kredyt/ przeczytałem,
    > prowadzę DG już rok, i od początku mam konto w mbanku.

    z ko korzystałem, jak w promocji 0 zł za przyznanie to oferta nie jest
    zła, standartowo jak to mbanku miałem problem z rezygnacją bo
    poinformowałem ich telefonicznie a nie pisemnie. Reklamacje uwzględnili
    chociaż do końca próbowali mi udowodnic że racja jest po ich stronie,
    tylko w imię dobrych stosunków itd oddadzą mi 200zł