  • 11. Data: 2007-01-21 11:07:15
    Temat: Re: Kredyt za pośrednictwem open finance
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Adi napisał(a):
    > 150000 tys kredytu na 14 lat w PLN, mój wkład własny to conajmniej 60 %,

    150 milionow zlotych? kupujesz kilka kamienic? :-)

    Sierp

  • 12. Data: 2007-01-21 14:40:59
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    w bph dali mi 1%prowizki i jeden % marży, wszystko się rozbija o to ze
    jestem na ryczałcie i na to banki źle patrzą

  • 13. Data: 2007-01-21 19:03:32
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    bgż daje taki druczek, jak chcesz to daj e-majl - wyślę Ci. Chodzi o
    wyliczenie dochodu innym sposobem (bank pyta o pare spraw i wylicza "swoje"
    dochody)

  • 14. Data: 2007-01-21 19:09:56
    Od: "Marcin" <m...@r...pl>

    Słuchaj, w Milenium przy Twoich warunkach, jeśli:
    a) dasz im 100% papierów do kredytru
    b) po jakimś czasie odbierzesz decyzje o warunkach przyznania kredytu
    (pewnie 0,8% marży, zero za uruchomienie, reszta pomijalna bo jak u innych)
    to:
    napisz, że masz duży wkład własny i chcesz 0,5% marży nie więcej.

    Dostaniesz, ale najpierw muszą ponegocjoiwać jak wyżej opisałem.
    Pozdrawiam
    Górnik

  • 15. Data: 2007-01-22 14:39:25
    Od: "Przemek" <p...@g...com>

    On 21 Sty, 15:40, "Adi" <a...@o...pl> wrote:
    > w bph dali mi 1%prowizki i jeden % marży, wszystko się rozbija o to ze
    > jestem na ryczałcie i na to banki źle patrzą

    Witam,

    w Millennium przy wkładzie własnym powyżej 50% i ryczałcie możesz
    wnioskować o kredyt i dochód do zdolności będzie obliczony na
    podstawie Twojego oświadczenia.
    Przy kredycie 150.000 PLN i udziale własnym 60% warunki dostaniesz
    takie:
    PLN: marża 0,85% i prowizja 0,5% (0% prowizji obowiązywało do końca
    zeszłego roku :-( )
    CHF: marża: 1,15% i prowizja 1%

    dojdzie ubezpieczenie na życie w ze składką w wysokości 0,02% od
    aktualnego salda kredytu na miesiąc - czyli 30,00 zł w pierwszym
    roku.

    Jeżeli odpowiadały by Ci takie warunki i chciałbyś, żebym się tym
    zajął - daj znać na priv-a.

    Przemysław Torbus

    Doradca Kredytowy

    TILMAX Doradcy Finansowi