  • 11. Data: 2009-01-09 16:23:53
    Temat: Re: Kredytowa w mBanku - jak to działa?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Nie masz dostępu do internetu?
    > To jak tu napisałeś?
    > Podejrzyj sobie w internecie albo załóż arkusz kalkulacyjny KartaVC.XLS i
    > dodawaj wydatki a odejmuj spłaty

    Trochę mnie dziwiło, że nie zaimplementowano w systemie transakcyjnym tak
    prostej rzeczy. Gdzieś mogłoby się wyświetlać, że z poprzedniego wyciągu
    zadłużenie wynosiło 1000zł, spłaciłem 700zł, na spłatę 300zł zostało mi 17
    dni. Rozumiem jednak, że w interesie banku jest starać się to ukryć ;)

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 12. Data: 2009-01-09 16:27:31
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Bo na debetowej możesz nie mieć kasy, a na kredytowej mieć jej nie
    > musisz ;-)
    > Zagraniczni (nie wiem czy wszędzie) wypożyczalscy kserują karty pod ew.
    > mandaty, koszty uszkodzeń samochodów itd. Obciążyć mogą Cię za to nawet
    > za pół roku (jak przyjdzie mandat). I może się okazać, że z debetówki nie
    > ściągną sobie należności.

    A jeśli kredytowa jest ważna jeszcze tylko 2 miesiące, nie przedłużę jej, a
    po pół roku będą się starali naliczyć mandat?
    A jeśli zgubię kartę i dostanę nową?
    A jeśli w miesiącu, w którym będą się starali naliczyć mandat będę miał już
    wykorzystany limit?

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 13. Data: 2009-01-09 16:39:08
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gk7tu8$87o$1@nemesis.news.neostrada.pl, *=Marcos=* wrote:

> [...]
    > wyciągu zadłużenie wynosiło 1000zł, spłaciłem 700zł, na spłatę 300zł
    > zostało mi 17 dni. Rozumiem jednak, że w interesie banku jest starać

    Dokladnie.
    Splacisz za malo dowala ci odsetki.
    Splacisz za duzo bank mniej ci pozyczyl :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 14. Data: 2009-01-09 16:40:50
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gk7u53$8ju$1@nemesis.news.neostrada.pl, *=Marcos=* wrote:

    > A jeśli kredytowa jest ważna jeszcze tylko 2 miesiące, nie przedłużę
    > jej, a po pół roku będą się starali naliczyć mandat?
    > A jeśli zgubię kartę i dostanę nową?

    No to sklep/sprzedawca bedzie mial problem.

    > A jeśli w miesiącu, w którym będą się starali naliczyć mandat będę
    > miał już wykorzystany limit?

    Wykorzystany limit o niczym nie swiadczy. Najwyzej i tak ciebie obciaza i na
    dodatek obciaza oplata za przekroczenie limitu kredytowego ;-)

  • 15. Data: 2009-01-09 17:26:48
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 9 Jan 2009 16:56:48 +0100, darnok wrote:

    > Nie kojarze ktory, ale ktorys bank potrafi naliczyc odsetki tylko od
    > niesplaconej czesci, ale to wyjatek potwierdzajacy regule.
    > Przyznam ze nigdy nie mialem okazji sie przekonac i nie zamierzam.

    Chyba tak robił kiedyś Millennium i to tylko dla jednej karty.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 16. Data: 2009-01-09 17:31:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "darnok" <d...@a...spam.ch> writes:

    > Nie kojarze ktory, ale ktorys bank potrafi naliczyc odsetki tylko od
    Mille. Potrafi_ł_. Bo już tak nie robi.

    KJ

  • 17. Data: 2009-01-09 17:32:49
    Od: "krzysd" <kmd.solutions@WYTNIJ_TOhotmail.com>

    [cytat]
    Albo w og&oacute;le sprawdzi&aelig;, ile w danym momencie jestem \&quot;na
    minusie\&quot;?
    [/cytat]

    D&sup3;ugo kombinowa&sup3;em jak to zrobi&aelig; z KK MC w Millenet.

    Jako &iquest;e nie potrzebuj&ecirc; moich nale&iquest;no&para;ci rozk&sup3;ada&aelig;
    w czasie i nie chc&ecirc; p&sup3;aci&aelig; &iquest;adnych odsetek, po prostu
    wybra&sup3;em opcj&ecirc; (bezp&sup3;atn&plusmn;): ZMIANA POZIOMU STA&pound;EJ
    SP&pound;ATY i... ustawi&sup3;em na 100%. Teraz, gdy np. na wyci&plusmn;gu
    dostan&ecirc; kwot&ecirc; 2500z&sup3;, to MUSZ&Ecirc; sp&sup3;aci&aelig; ja do 24
    dnia danego miesi&plusmn;ca. Kwota ta widnieje wyra&frac14;nie w systemie i mam
    doskona&sup3;y podgl&plusmn;d ile mam sp&sup3;aci&aelig; ze \&quot;starego\&quot;
    wyci&plusmn;gu i oczywi&para;cie jaka jest moja ca&sup3;kowita kwota wykorzystanego i
    pozosta&sup3;ego limitu. VOILA!!! Sprawa rozwi&plusmn;zana. A gdybym kiedykolwiek
    potrzebowa&sup3; pomocy (np. nag&sup3;a potrzeba) to dzwoni&ecirc; do banku i
    rozk&sup3;adam nale&iquest;no&para;&aelig; na np. 6 rat korzystniejszych ni&iquest;
    \&quot;normalne\&quot; oprocentowanie KK.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://www.money.pl

  • 18. Data: 2009-01-09 21:10:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 09 Jan 2009 17:27:31 +0100, =Marcos= napisał(a):

    > A jeśli kredytowa jest ważna jeszcze tylko 2 miesiące, nie przedłużę
    > jej, a po pół roku będą się starali naliczyć mandat? A jeśli zgubię
    > kartę i dostanę nową

    Nic, bo każdy rozsądny człowiek po takiej akcji i tak zastrzega kartę ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl