  • 1. Data: 2008-05-18 22:27:39
    Temat: Kredyty hipoteczne - czy to naprawdę robi różnicę, w którym banku?
    Od: z/svc <z/svc@>

    Witam,

    Właśnie zacząłem się interesować kwestią kredytóww hipotecznych. Moje
    pierwsze wrażenie i pytanie jest takie: czy to naprawdę robi różnicę,
    w jakim banku bierze się kredyt, czy to nie wychodzi tak czy siak na
    wszystko jedno?

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2008-05-19 07:45:24
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości
> [...]
    > pierwsze wrażenie i pytanie jest takie: czy to naprawdę robi różnicę,
    > w jakim banku bierze się kredyt, czy to nie wychodzi tak czy siak na

    Zdecydowanie nie wychodzi na jedno.
    Już samo oprocentowanie w jednych bankach można negocjować, w innych nie
    bardzo.
    Jednak największa różnica jest w wysokości (i ilości) prowizji, opłat czy
    wszelkiego rodzaju ubezpieczeń.
    Wystarczy porównać:
    http://m2m.ogar.pl/kredytymieszkaniowe/porownanie-kr
    edytow-mieszkaniowych/3/

    Dla przykładu porównaj sobie mBank lub Multibank z Dombankiem.
    W dwóch pierwszych przewalutowanie nic Cię nie kosztuje podczas gdy w takim
    Dombanku za tę samą operację bank zedrze z Ciebie ponad 10% wartości
    kredytu.
    Warto porównywać. Dokładnie i wnikliwie.

  • 3. Data: 2008-05-19 09:54:46
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości
    > czy to naprawdę robi różnicę,
    > w jakim banku bierze się kredyt, czy to nie wychodzi tak czy siak na
    > wszystko jedno?

    tak samo wszystko jedno jak to, gdzie kupujesz chleb i kaszankę na kolację,
    tylko skala jest trochę większa...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2008-05-19 10:58:31
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > pierwsze wrażenie i pytanie jest takie: czy to naprawdę robi różnicę,
    > w jakim banku bierze się kredyt, czy to nie wychodzi tak czy siak na

    teoretycznie bank nie ma znaczenia, istotne są warunki kredytu oraz zapisy
    umowy kredytowej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-05-20 15:43:10
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

> [...]
    > pierwsze wrażenie i pytanie jest takie: czy to naprawdę robi różnicę,
    > w jakim banku bierze się kredyt, czy to nie wychodzi tak czy siak na

    Oferta banków jest podobna z powodu konkurencji na rynku kredytów.

    Na mojej stronce możesz sobie porównać różne kredyty hipoteczne w różnych
    bankach:

    Porównanie prowizji:
    http://patbank.pl/kredytymieszkaniowe/porownanie-kre
    dytow-mieszkaniowych/3/