  • 1. Data: 2004-12-13 06:40:18
    Temat: Kredyty konsolidacyjne.....
    Od: emati <e...@n...wp.pl>

    WItam wszystkich grupowiczów.
    Mam taki problem:
    Posiadam kilka kredytów w różnych bankach....
    Wysokośc rat miesięcznych jakimi je spłacam to wota około 700 pln
    i teraz pytanie:
    Czy istnieje bank który da mi kredyt konsolidacyjny (na spłatę
    powyższych) ale taki który nie potrzebuje zabezpieczena w stylu hipoteka
    lub podobne? Przejrzałem kilka ofert ale wszędzie chcą jakieś
    zabezpieczenie.... Czy faktycznie jest z tym taki problem?

  • 2. Data: 2004-12-15 13:31:04
    Temat: Re: Kredyty konsolidacyjne.....
    Od: e...@v...pl

> [...]
    > lub podobne? Przejrzałem kilka ofert ale wszędzie chcą jakieś
    > zabezpieczenie.... Czy faktycznie jest z tym taki problem?

    Niestey obecnie nie ma kredytow konsolidacyjnych niezabezpieczanych na hipotece