  • 11. Data: 2005-07-18 20:56:30
    Temat: Re: Kredyty w mBanku i Multibanku
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    > A czy są gdzieś lepsze kredyty dla "vip-a" niż w mBanku ?
    > Czy Multi i mBank maja porównywalne oferty ?

    w Mbanku nie ma vipow, w prównaniu z Multi maja tańszą ofertę ale... brak
    oddziałow, trzeba sie skontaktować z jakimś przedstawicielem a ich kompetencje
    są różne i według mnie załatwić kredyt na samym początku jest trudniej (ale to
    moja osobista opinia nie za bardzo poparta doświadczeniem)

    > Czy w chwili obecnej warto myśleć o CHF, mniejsze odsetki bardzo kuszą, ale
    > czy warto, dużo można stracić ?

    czy warto? nie wiem czas pokaże :) (albo ukarze)

    magnat

  • 12. Data: 2005-07-18 20:59:15
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Nuworysz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez magnat napisal, ze 10k zł to okolo 15% tego kredytu...

    troche się wytłumacze bo wprowadziłem w bład 10K daje mi 15% oszczędnośći w
    zapłaconej racie (o to mi chodziło)
    przepraszam za nieporozumienie

  • 13. Data: 2005-07-18 21:09:46
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > troche się wytłumacze bo wprowadziłem w bład 10K daje mi 15% oszczędnośći
    > zapłaconej racie (o to mi chodziło)
    > przepraszam za nieporozumienie

    i tak też ja to zrozumiałem, czyli prawidłowo...

    pozdr

  • 14. Data: 2005-07-18 21:13:17
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Magnat" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:33d9.000004e8.42dc1822@newsgate.onet.pl...

    > troche się wytłumacze bo wprowadziłem w bład 10K daje mi 15%
    > oszczędnośći w
    > zapłaconej racie (o to mi chodziło)
    > przepraszam za nieporozumienie

    Hmmm... Jesli odsetki od 10k zł stanowia okolo 15% raty, to 10k
    stanowi okolo 15% kredytu.... czyz nie ? :-)

    marekz

  • 15. Data: 2005-07-18 21:15:10
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

> [...]
    > (ale to
    > moja osobista opinia nie za bardzo poparta doświadczeniem)

    > czy warto? nie wiem czas pokaże :) (albo ukarze)

    przed wyborami PLN może spadać, ale po wyborach powinno rosnąć (no nie
    sądzę, żeby wybrali Leppera i jego załogę), w odpowiednim momencie możnaby
    przewalutować, a własnie, czy mimo, że bezpłatne to chyba nie jest za bardzo
    opłacalne przewalutowywanie po "ichnich - zarządowych" kursach ???

    pozdr

  • 16. Data: 2005-07-18 21:16:56
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]

    > zapłaconej racie (o to mi chodziło)
    > przepraszam za nieporozumienie

    Hmmm... Jesli odsetki od 10k zł stanowia okolo 15% raty, to 10k
    stanowi okolo 15% kredytu.... czyz nie ? :-) To znaczy tak by bylo
    przy WWJ-ocie, gdy nie ma splat kapitalowych. Przy normalnym
    Multiplanie rzeczywiscie troche inaczej (wtedy te 10k bylo by wieksza
    czescia kredytu niz 15%).

    marekz

  • 17. Data: 2005-07-18 21:25:59
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przy WWJ-ocie, gdy nie ma splat kapitalowych. Przy normalnym
    > Multiplanie rzeczywiscie troche inaczej (wtedy te 10k bylo by wieksza

    mam Multiplan i tu oszczędności zależą od kwoty i długości trwania kredytu (im
    dłuższy okres tym oszczędności większe bo "spłacam odsetki od odsetek")

    magnat

  • 18. Data: 2005-07-20 05:17:25
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

    > Nie bedzie.

    a czy w momencie przewalutowania (kredytu typowo walutowego) będzie się to
    bilansować ?

    pozdr

  • 19. Data: 2005-07-20 14:57:50
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > a czy w momencie przewalutowania (kredytu typowo walutowego) będzie
    > się to bilansować ?

    Do operacji przewalutowania jako takiego nie bedzie. Czyli jesli masz
    kredytu 50.000 chf oraz srodkow wlasnych 25.000 pln, to przewalutuja
    Ci na kredyt w zlotych cale 50.000 chf po tych swoich kursach. Dopiero
    po dniu przewalutowania (jesli to bedzie klasyczny Multiplan zlotowy
    albo WWJ) zacznie dzialac mechanizm bilansowania.

    marekz

  • 20. Data: 2005-07-20 15:23:25
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl>

> [...]
    > kredyt w zlotych cale 50.000 chf po tych swoich kursach. Dopiero po dniu
    > przewalutowania (jesli to bedzie klasyczny Multiplan zlotowy albo WWJ)

    jeśli można jeszcze zapytać:

    - co to jest WWJ ?
    - jeśli chodzi o oprocentowanie CHF w BRE (które zresztą ustala sobie
    zarząd) w porównaniu z LIBOR-em(+marża) w innych bankach to było ono zawsze
    takie lepsze dla klienta w przeszłości ? w tej chwili proponują nawet 2,75 %
    w CHF ? a czy tu nie ma może haczyka w samych kursach wymiany walut, czy to
    może aktualnie ich taka "promocja" ?

    pozdr