  • Data: 2007-09-13 17:43:38
    Temat: Kropki w przelewie do ZUS
    Od: Quental <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    Mam pewien klopot, a google nie chca za bardzo pomoc.

    Robie przelew w Nordea Solo do ZUSu. W polu Platnik podaje sie nazwe
    skrocona. Nazwe skrocona mam z kropkami (S.C.) - taka podalem w ZUSie
    i taka mam zarejestrowana w banku. W polu Platnik jednakowoz nie mozna
    podac nazwy z kropkami (tak jest napisane na ekranie) - kropka jest
    niedozwolonym znakiem. Naczytalem sie, ze ta nazwa skrocona to wielka
    swietosc i trzeba tutaj zachowywac idealny porzadek. No ale nie da
    rady!

    Wrzucilem w nazwie spacje zamiast kropek i zobaczymy co sie stanie.

    Ktos mial taki problem? Jak ZUS na takie cos reaguje???

    Pozdrowienia,