eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKrytyka INTELIGO › Krytyka INTELIGO
  • Data: 2005-09-15 10:54:00
    Temat: Krytyka INTELIGO
    Od: Krzysztof <k...@e...strefa.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie wszystkich szanownych Grupowiczów
    Proszę sobie wyobrazić, że dnia 30.08.2005 złożyłem przez internet wniosek
    na otwarcie konta wspólnego. Miało to być juz moje trzecie konto w
    INTELIGO.
    I co się okazało.
    Gdy dzisiaj zadzwoniłem do biura obsługi klienta okazało się, że sprawa
    mojego wniosku nie posunęła się nawet o krok do przodu.
    Pani grzecznie poinformowała mnie, że zadzwoni do mnie oraz do żony
    konsultant celem weryfikacji danych - co oczywiście już miało miejsce
    wcześniej, a następnie ruszy cała procedura itd .............. i takie tam
    gadanie na okrągło.
    Po całej tej rozmowie odniosłem wrażenie, że bank robi mi łaskę zakładając
    mi rachunek.
    Czy ktoś miał podobne doświadczenia z INTELIGO.
    Ciekawe czy pracownicy tego wspaniałego banku czytają posty na tej grupie,
    bo jeśli tak to może któryś z Was poda mi maila na którego można wysła
    skargę.

    pozdrawiam;
    Krzysztof Szmandra


    --
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1