  • 1. Data: 2013-08-07 20:04:55
    Temat: Kryzys w depozytach?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Dziś dzwonili do mnie z Idei, z Getinu, a nawet - co jest rzadkością , z
    Aliora.
    Wszyscy chcieli moich pieniędzy. Najlepsza była kobitka z Aliora,
    która straszyła mnie, że kończąca się właśnie lokata odnowi się jutro na
    2,10%. Tłumaczyłem, że to lokata nieodnawialna, a ona swoje, jakby
    rozmawiała z przygłupem. I wszyscy oni wiedzą lepiej ode mnie, jak ja
    powinienem zadysponować moimi pieniędzmi. Fundusze itp. itd.

    W Aliorze chyba posucha, bo kończą się 4 miesięczne , które były
    najpierw na 5,5, a potem a na 5,0 i 4,5.

    3,6 na pół roku, które dają to żadna rewelacja, a w dodatku chcą żeby to
    były nowe środki.

  • 2. Data: 2013-08-08 00:47:02
    Temat: Re: Kryzys w depozytach?
    Od: p...@g...com

    Do mnie juz nikt nie dzwoni. Zreszta podziekowalem im jak peklo 6% na lokacie. Chyba
    tez troche - mam nadzieje - wstydza sie dzwonic z tym co maja do zaproponowania /nie
    chcac oczywiscie wywolac ataku smiechu lub/i wscieklosci u osoby po drugiej stronie
    sluchawki.
    pozdr
    Pawel

  • 3. Data: 2013-08-08 08:25:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Aug 2013 15:47:02 -0700 (PDT), p...@g...com
> [...]
    > z tym co maja do zaproponowania /nie chcac oczywiscie wywolac ataku
    > smiechu lub/i wscieklosci u osoby po drugiej stronie sluchawki.

    No wiesz - teoria mowi ze jesli jest obnizka stop procentowych, to
    dlatego ze za duzo osob chce pieniadze dawac, a za malo brac :-)

    J.