eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKsiazeczki mieszkaniowe i PKOBP (post zdecydowanie negatywny) - dlugieKsiazeczki mieszkaniowe i PKOBP (post zdecydowanie negatywny) - dlugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Janisiów" <k...@i...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ksiazeczki mieszkaniowe i PKOBP (post zdecydowanie negatywny) - dlugie
    Date: Mon, 4 Mar 2002 10:13:21 +0100
    Organization: Politechnika Wroclawska
    Lines: 63
    Message-ID: <a5vdt6$je6$1@panorama.wcss.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: wgig.ig.pwr.wroc.pl
    X-Trace: panorama.wcss.wroc.pl 1015233254 19910 156.17.12.2 (4 Mar 2002 09:14:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...pwr.wroc.pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Mar 2002 09:14:14 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:167660
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    najlepiej chyba bedzie jak wkleje kopie e-maila, ktora przeslalem do dzialu
    skarg i wnioskow PKOBP z opisem sytuacji:

    Szanowni Panstwo,
    mam kilka uwag dotyczacych realizacji moich ksiazeczek mieszkaniowych.
    Zlozylem do realizacji 4 ksiazeczki (z premia gwarancyjna) w oddziale w
    Olawie. Dwie z tych KM mialy byc zrealizowane w Zarach jedna w Ilawie i
    jedna w Lubaniu Sl. Maksymalny termin realizacji podany przez bank uplynal
    23.02.2002. Do tego czasu zostaly zrelizowane tylko KM z Zar. Przy czym
    wazne jest, ze:
    1. Pismo powiadamiajace o przekazaniu srodkow z jednej z KM na rachunek we
    wroclawskim oddziale banku zostalo wyslane nie na adres zamieszkania (podany
    jako adres do korespondencji) a na adres tymczasowego zameldowania gdzie juz
    nie mieszkamy. Na szczescie przesylka ta dotarla do moich rak.
    2. Pismo powiadamiajace o przekazaniu drugiej z KM realizowanych w Zarach
    zostalo blednie zaadresowane skutkiem czego zostalo przez listonosza
    pozostawione na skrzynce pocztowej tak, ze kazda z przechodzacych osob mogla
    to pismo sobie przywlaszczyc.
    3. Oba pisma odebralem we wtorek a stwierdzaly one, ze srodki zostaly
    przekazane na rachunek w poniedzialek. W srode okazalo sie, ze pieniadze
    beda dostepne DOPIERO w piatek.
    4. W piatek moja zona pobrala te pieniadze i wydala dyspozycje wplaty na
    swoj rachunek w oddziale w Zarach. Srodki te byly dostepne DOPIERO w Srode.
    Pozostale KM NIE ZOSTALY ZREALIZOWANE W TERMINIE. Wczoraj (25.02.2002), po
    1,5h oczekiwania i interwencji pani z oddzialu w Olawie okazalo sie, ze:
    1. Luban przekazal srodki w piatek 22.02.2002. Oczywiescie jest po tylko
    zapewnienie uzyskane telefonicznie, wiec uwazam, ze bank nie wywiazal sie z
    terminu tym bardziej, ze nie mam pieniedzy w reku.
    2. Ilawa przeleje srodki jeszcze tego samego dnia (25.02.2002). Wiec rowniez
    nie wywiaze sie z terminu.
    Sadze, ze przedstawione przeze mnie FAKTY swiadcza o calkowitej
    nieprzydatnosci banku do realizacji podstawowych zadan oraz o niekompetencji
    pracownikow banku. W XXI wieku i w dobie wysoko rozwinietej techniki
    numerycznej realizacja operacji tego typu powinna zajac nie wiecej niz
    kilka, kilkanascie dni (z uwzglednieniem wszelkich opoznien wynikajacych z
    obiegu dokumantacji papierowej). Termin 6 tygodni rezerwowany przez bank na
    realizacje zobowiazania jest czynnikiem osmieszajacym bank. Jednoczesnie
    pobieranie prowizji w wyskosci 25PLN za tak niekompetentnie wykonana usluge
    wydaje sie byc nieuzasadnionym osiaganiem korzysci.
    Oswiadczam, ze dzialania banku sklaniaja mnie do calkowitej rezygnacji z
    jakichkolwiek uslug oferowanych przez bank (oczywiscie po realizacji KM)
    oraz do odradzania korzystania z uslug banku prze inne osoby, ktore zwroca
    sie do mnie o rade.
    Od banku oczekuje szczegolowego wyjasnienia zaistnialej sytuacji oraz
    zaprodonowania rozwiazania, ktore pozwoli na jaknajszybsza realizacje KM i,
    byc moze, zmieni noja niepochlebna opinie o banku.

    Maila tego wyslalem we wtorek 26.02, jeszcze tego samego dnia dostalem maila
    od kogos z centrali, ze sie tym zajma. We czwartek zadzwonila Pani z
    oddzialu we Wroclawiu z prosba o cierpliwosc.

    No i od tego czasu cisza i oczywiscie pieniazkow jak nie bylo tak nie ma.

    Czekam na propozycje dalszycz dzialan.
    pozdrawiam,
    --
    -------___
    ------/\#/\ ..... Tomasz Janisiow
    -----/(o o)\ ... k...@i...pwr.wroc.pl
    --ooO--(_)--Ooo-----------------------------


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1