  • 1. Data: 2011-07-24 18:36:59
    Temat: Kto kupił ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Kto sprzedał PKN?
    http://pawelszczepanik.blox.pl/2011/07/Kto-sprzedal-
    PKN.html

    "[...] Kolejna rzecz jest taka, że dobrze pamiętamy, kto wtedy kupił, bo
    były stosowne komunikaty. [...]".

    Kulczyk pozbywa się akcji PKN Orlen
    http://www.waluty.com.pl/article.php?id=3243

    "[...] W ten sposób Kulczyk zmniejszył swoje zaangażowanie w polskim
    koncernie paliwowym do poniżej trzech procent.
    Obroty akcjami PKN były dziś rekordowe przekroczyły 750 milionów złotych.
    Kurs akcji spadł nieznacznie bo sprzedawane przez Kulczyka akcje skupowali
    inwestorzy zagraniczni. [...]".

    Panowie kto wtedy kupił te akcje (wydaje mi się, że nie są to w/w
    "inwestorzy zagraniczni") ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-08-29 18:10:33
    Temat: Re: Kto kupił ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Panowie kto wtedy kupił te akcje (wydaje mi się, że nie są to w/w
    > "inwestorzy zagraniczni") ?.

    No i co nikt nie wie kto wtedy kupił te akcje ?. No to może ma ktoś
    przynajmniej meila do Szczepanika ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/