    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kto ostatnio widział floor limit :)
    Date: Wed, 16 Aug 2006 12:46:29 +0000 (UTC)

    Bo ja od tygodnia tropię, celowo płacę KK za zakupy typu czteropak
    piwa albo trzy kajzerki i masło, w różnych sklepach, różnymi kartami
    embosowanymi i wszędzie czeka, czeka, wyjeżdża pasek, podpisuję się,
    OK i wyjeżdża potwierdzenie dla mnie. Czyli chyba nie ma tego floor limitu.
    Słyszałem, że supermarkety chętnie ustawiają względnie wysoki floor
    limit, bo strata czasu na autoryzację kosztuje więcej niż jakieś tam
    sporadyczne reklamacje. Czy mam pecha, czy to w praktyce jednak nie
    występuje?

    Ostatnio kupowałem bilety na pociąg we Włoszech, mają tam takie
    automaty w które się wkłada kartę, coś robi 'ziut ziut' :) i karta
    po sekundzie wyjeżdża razem z biletem. Transakcja pewnie jest
    traktowana jako zdalna. Skoro kupiłem tak bilet za 50 EUR, to czemu
    u nas nie da się tak kupić bułek i masła za 5 zł? Strasznie mnie
    wkurza każdorazowe półminutowe nieraz czekanie na autoryzację. :(
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/