  • 21. Data: 2006-08-17 03:23:50
    Temat: Re: Kto ostatnio widział floor limit :)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    MarekZ <m...@t...irc.pl> wrote:

    > Ja nie mam prawdziwego, tylko Mille. A ten ma podglad. A ze
    > prawdziwy nie ma, to sie bardzo dziwie!

    To nie jest 'prawdziwy', tylko milowy (Swiss).
    Dlatego właśnie nie mogę mieć podglądu, bo przy zwykłych obsługiwanych przez
    Amexa, jak najbardziej się da.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 22. Data: 2006-08-17 11:35:13
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

    > Za malo czy za duzo? Transakcje bez autoryzacji moga byc na dowolna
    > kwote.

    Ja najwięcej bez autoryzacji "trafiłem" 270 PLN w 12/00, POS Żubra,
    karta VC z KB. Aha, i jeszcze jedna śmieszna sprawa - brałem fakturę i
    oprócz danych sprzedawcy i nabywcy był jeszcze "płatnik" - właśnie Pekao
    SA (nie był to bank, w którym firma miała konto).

    Przemek

  • 23. Data: 2006-08-17 20:05:23
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > To nie jest 'prawdziwy', tylko milowy (Swiss).
    > Dlatego właśnie nie mogę mieć podglądu, bo przy zwykłych obsługiwanych przez
    > Amexa, jak najbardziej się da.

    Ja chyba blondynka jestem (choć kolor włosów nie ten ;), bo czegoś nie rozumiem.
    Millennium wydaje AmExy Swiss?

  • 24. Data: 2006-08-17 21:21:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "vp23" <v...@o...pl> wrote in message

    > Ja chyba blondynka jestem (choć kolor włosów nie ten ;), bo czegoś nie
    rozumiem.
    > Millennium wydaje AmExy Swiss?

    http://www.miles-and-more-cards.ch/kreditkarten/amer
    icanexpressplatinum.php?lang=de&sc=F5X197IS22

    MK

  • 25. Data: 2006-08-17 22:16:44
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    >rozumiem.

    http://www.miles-and-more-cards.ch/kreditkarten/amer
    icanexpressplatinum.php?lang=de&sc=F5X197IS22

    Już jasne. "Milowy" od Miles&More, a nie od Millennium. Dzięki! :)

    Blondynka o ciemnych włosach

  • 26. Data: 2006-08-17 22:27:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Kasy PKP IC, zdaje się że 300zł (w każdym razie ponad 200zł przeszło bez
    autoryzacji).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 27. Data: 2006-08-21 20:24:33
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Bo ja od tygodnia tropię, celowo płacę KK za zakupy typu czteropak
    > piwa albo trzy kajzerki i masło, w różnych sklepach, różnymi kartami
    > embosowanymi i wszędzie czeka, czeka, wyjeżdża pasek, podpisuję się,

    Tak nie na temat postu, ale raczej mało jest takich miejsc gdzie
    przyjmują płatności poniżej 10zł a w niektórych marketach jest to
    czasami nawet 20zł.
    Przemek

  • 28. Data: 2006-08-21 21:11:12
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ecd4um$mfq$1@nemesis.news.tpi.pl, *Przemek* wrote:

    > Tak nie na temat postu, ale raczej mało jest takich miejsc gdzie
    > przyjmują płatności poniżej 10zł a w niektórych marketach jest to
    > czasami nawet 20zł.

    Raczysz zartowac :)
    Sam dzis placilem 6,61 KK :)
    Lidl wprowadzil limit 20zl, bo poza prowizja pewnie oplata telkomunikacyjna
    daje im sie we znaki.
    Niektorzy maja kwote minimalna 5zl (w aptece ponizej tej kwoty nie chcieli
    karty przyjac) :/
    Ale w Obi juz 3,20 placilem karta :)

    --
    darnok

  • 29. Data: 2006-08-21 23:47:56
    Od: m...@g...com

    Przemek wrote:

    > Tak nie na temat postu, ale raczej mało jest takich miejsc gdzie
    > przyjmują płatności poniżej 10zł a w niektórych marketach jest to
    > czasami nawet 20zł.

    Na prawie każdej stacji benzynowej przyjmą ci każdą kwotę. Najmniejszy zakup
    płacony kartą przeze mnie to 1.30zł.

    p. m.