  • 1. Data: 2006-04-07 18:11:19
    Temat: Ktore banki obsluguja zagraniczne adresy korespondenyjne?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Z moich kont mBank, MultiBank oraz Nordea obsluguja adres korespondencyjny,
    ktory moze byc zagranicznym adresem i cala korespondencje wysylaja, gdzie sobie
    zazycze. Czy ma ktos moze jakies doswiadczenie z Pekao, PKO BP, Inteligo, BZ
    WBK? Czy te banki wysylaja korespondencje za granice? Nie mam jak do tych bankow
    dodzwonic sie teraz, wiec prosze nie wyskakiwac, aby dzwonic na infolinie, bo
    jak bym mial jak, to bym to zrobil, a nie pytal na grupie.

  • 2. Data: 2006-04-07 20:12:21
    Od: "DarekK" <d...@v...WIADOMO_CO.pl>

    pekao obsluguje

    pozdrawiam

    darecki

  • 3. Data: 2006-04-08 13:33:25
    Od: " " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pekao SA wysyla, bez wiekszych problemow. Tylko przy kazdej zmianie adresu
    trzeba dopilnowac, zeby zmienili adres do korespondencji dla: 1. Eurokonta,
    2. Pekao24 (serwis internetowy do Eurokonta), 3. karty Maestro wydanej do
    Eurokonta, 4. kart kredytowych (kazdej oddzielnie)

    mBank niby tez wysyla, ale to tragedia - wysylka kart do konta i kredytowych
    wylacznie poczta zwykla. Dochodza po trzech miesiacach albo wcale.

  • 4. Data: 2006-04-08 19:30:07
    Od: "John Williams" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > mBank niby tez wysyla, ale to tragedia - wysylka kart do konta i kredytowych
    > wylacznie poczta zwykla. Dochodza po trzech miesiacach albo wcale.

    ZGADZA SIE. JA ZCEKALEM 2 MIESIACE NA KARTE Z MBANKU. dLATEGO ZADAM BY
    WYSYLALI NA ADRES POLSKI, A POTEM MATKA RZESYLA MI TE PZRESYLKE PRIORYTETEM.
    CALOSC TRWA OK 10 DNI W TYM 7 DNI LIST IDZIE Z MBANKU :-

    WWW.RUSOFIL.PL - ROSYJSKA TV & RADIO & FORUM & DOWNLOAD I COS JESZCZE

  • 5. Data: 2006-04-08 19:54:52
    Od: " vaheusen" <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A jak ktos nie ma matki w Polsce, to co ma zrobic? :)

    Czekam na karte z mBanku od listopada zeszlego roku. Pierwsza, ktora wyslali
    zaginela w drodze, druga (po zastrzezeniu pierwszej) bank wydal w lutym -
    i... tez wyslal poczta zwykla. Po prostu zenada.

    Dla porownania mam Bank Nordea i zamawianie kart uwierzytelniajacych do konta
    - zero problemow. Karty i wyciagi z Pekao SA - tez bez problemu.