  • 1. Data: 2006-10-16 23:50:07
    Temat: Ktory Bank do PayPala (szybkie przelewy)
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    Witam.
    Jakie konto z jakiego banku dodac aby przelewy szly szybko ?
    Bo nie wiem co jest ale 10go poslalem 10$ testowo na konto w WBK (USD) i
    jest 17go i nic. Ani kasy na koncie ani spowrotem.
    Moze dodac Inteligo ? Albo sobie zalatwic cos w stylu ING ?

    A jak juz pisze to czy to nie jest debilizm zeby zamieniac np. USD na PLZ
    gdy dodalem konto dolarowe ? :) Ja chce miec dolary i euro a nie zlotowki
    kurka wodna.

    Ale coz, ciesze sie ze wogole PP jest :)

  • 2. Data: 2006-10-17 06:53:55
    Temat: Re: Ktory Bank do PayPala (szybkie przelewy)
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    PolandMET napisał(a):
> [...]
    > kurka wodna.
    >
    > Ale coz, ciesze sie ze wogole PP jest :)

    A czy wogóle można dodać konto inne niż złotowe?

    Nie zdziwiłbym się, gdyby "odrzucało" dyspozycję.

  • 3. Data: 2006-10-17 13:11:10
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

    > A czy wogóle można dodać konto inne niż złotowe?
    >
    > Nie zdziwiłbym się, gdyby "odrzucało" dyspozycję.

    a co za roznica ?
    Zamieniaja 10$ na 30zl a jak przyjdzie do banku to zamienia na 9$ spowrotem
    :)
    --
    dodalem Inteligo i sie zobaczy

    -----[ MARCIN CIMALA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
    http://www.Meteoryt.net m...@m...net
    http://www.PolandMET.com m...@p...com
    http://www.Gao-Guenie.com GSM +48(607)535 195
    --------[ Member of Polish Meteoritical Society ]--------

  • 4. Data: 2006-10-17 13:54:22
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    PolandMET napisał(a):

    > a co za roznica ?
    > Zamieniaja 10$ na 30zl a jak przyjdzie do banku to zamienia na 9$ spowrotem
    > :)

    Różnica taka, że im więcej przewalutowań, tym większy zysk dla
    pośredników - Paypal mógł się tak z bankami umówić.

    Być może jest to wynikiem interpretacji k.c. i prawa bankowego.

    Pzdr: Witek