  • 1. Data: 2006-10-17 02:46:40
    Temat: Płatność online i download pliku ???
    Od: d...@o...pl

    Witam,

    czy ktoś wie za pomocą jakich serwisów/narzędzi zrobić
    następującą rzecz.

    Chciałbym otworzyć sklep online, klient płaci np. poprzez PayPal
    (czy jakiś inny serwis), po zapłacie może dopiero ściągnąć plik
    ? Chodzi mi o to czy ten plik, za który płaci klient musi być na
    moim serwerze czy na serwerze np. PayPalu ? jak to zrobić ? gdzie się
    zgłosić z tym problemem ?

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie, DomS

  • 2. Data: 2006-10-17 13:47:35
    Temat: Re: Płatność online i download pliku ???
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > ? Chodzi mi o to czy ten plik, za który płaci klient musi być na
    > moim serwerze czy na serwerze np. PayPalu ? jak to zrobić ? gdzie się

    Plik powinien byc "sciagalny" po poprawnej weryfikacji platnosci. W tym
    kierunku szukaj rozwiazania.

  • 3. Data: 2006-10-17 15:19:30
    Od: d...@o...pl

    Dziękuję wszystkim ! Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-10-17 23:02:38
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    >moim serwerze czy na serwerze np. PayPalu ? jak to zrobić ? gdzie się
    >zgłosić z tym problemem ?

    www.allpay.pl - masz gotowe skrypty do tego... jakies 15 min roboty jesli
    znasz podstawy html/php zeby taki serwis uruchomic

    Pozdr.,
    Piotr