    From: "monosoft" <j...@n...stronie>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ktory bank
    Date: Thu, 9 Apr 2009 21:52:48 +0200

    Ktory bank sam pilnuje poprawnosci swoich prowizji i nie kaze sobie
    udowadniac ze zrobil blad - i jesli zroce mu uwage ze sa zle naliczone np za
    poprzeni miesiac, to nie kaze mi przysylac dowodow, tylko sam sprawdzi
    historie konta i wyprostuje swoje bledy? Zirytowal mnie Eurobank, ktory jak
    byk pobral jednego dnia za to samo prowizje i kaze sobie jeszcze przysylac
    zrzuty ekranu. Szukam innego ktory powaniej traktuje swoje wlasne bledy (i
    szanuje klienta)

    mS