    From: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ktoś tu pisał że obsługa w Citi jest na dobrym poziomie?
    Date: Mon, 06 Aug 2007 17:44:13 +0200

    Witam
    W CZERWCU podpisałem umowę o KK w Citi. Karta miała być po 2 tygodniach.
    W połowie lipca dzwonie do citiphone. Jeszcze decyzji nie ma bo umowa
    późno dotarła od konsultanta. No trudno. Pod koniec lipca karty dalej
    nie ma - dzwonię jeszcze raz. Okazało się że na którejś stronie umowy
    brakuje parafki. Bosko. Zajęło im miesiąc czasu żeby do tego dojść.
    Dzisiaj dostałem pismo z "Sekcji Uzupełniania Danych" z informacją że
    dokumenty nie zawierają pełnych informacji i mam się kontaktować
    telefonicznie. Żadnej umowy do uzupełnienia podpisu, tylko jedna kartka
    z niepełną informacją. Pod podanym numerem telefonu najpierw przez 10
    minut nikt nie odbierał słuchawki, później odebrała jakaś kobita - w
    ogóle się nie przedstawiając. Mam iść do oddziału podpisać umowę jeszcze
    raz lub kontaktować się telefonicznie z konsultantką z którą
    podpisywałem umowę za pierwszym razem. Super, przecież ja za każdym
    razem od wszystkich zbieram numery telefonów. Oczywiście tych namiarów
    przez telefon też mi nie podadzą, bo po co. W takim razie ja też nic nie
    podpiszę, bo jak na początku tak traktują klienta to co będzie jak już
    go zdobędą?

    Uff, musiałem się wyżalić.

    A tak dla porównania to w mBanku na którym tu wszyscy psy wieszają
    dostałem KK bez najmniejszych problemów. Co ciekawe przy załatwianiu
    papierków mają tam chyba jakąś rejonizację bo umowę o kredyt odnawialny
    podpisywałem z tą samą osobą, która na dodatek mnie jeszcze pamiętała.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust