-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Ktoś tu pisał że obsługa w Citi jest na dobrym poziomie?
Date: Mon, 06 Aug 2007 17:44:13 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 34
Message-ID: <f97fkh$8on$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 088156096147.stk.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1186415057 8983 88.156.96.147 (6 Aug 2007 15:44:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Aug 2007 15:44:17 +0000 (UTC)
X-Sender: s0z/FV9ZO8O0cBDYYplqPjoJjTETsN7tXTNtW+WVV8E=
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (X11/20070804)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:422378
[ ukryj nagłówki ]Witam
W CZERWCU podpisałem umowę o KK w Citi. Karta miała być po 2 tygodniach.
W połowie lipca dzwonie do citiphone. Jeszcze decyzji nie ma bo umowa
późno dotarła od konsultanta. No trudno. Pod koniec lipca karty dalej
nie ma - dzwonię jeszcze raz. Okazało się że na którejś stronie umowy
brakuje parafki. Bosko. Zajęło im miesiąc czasu żeby do tego dojść.
Dzisiaj dostałem pismo z "Sekcji Uzupełniania Danych" z informacją że
dokumenty nie zawierają pełnych informacji i mam się kontaktować
telefonicznie. Żadnej umowy do uzupełnienia podpisu, tylko jedna kartka
z niepełną informacją. Pod podanym numerem telefonu najpierw przez 10
minut nikt nie odbierał słuchawki, później odebrała jakaś kobita - w
ogóle się nie przedstawiając. Mam iść do oddziału podpisać umowę jeszcze
raz lub kontaktować się telefonicznie z konsultantką z którą
podpisywałem umowę za pierwszym razem. Super, przecież ja za każdym
razem od wszystkich zbieram numery telefonów. Oczywiście tych namiarów
przez telefon też mi nie podadzą, bo po co. W takim razie ja też nic nie
podpiszę, bo jak na początku tak traktują klienta to co będzie jak już
go zdobędą?
Uff, musiałem się wyżalić.
A tak dla porównania to w mBanku na którym tu wszyscy psy wieszają
dostałem KK bez najmniejszych problemów. Co ciekawe przy załatwianiu
papierków mają tam chyba jakąś rejonizację bo umowę o kredyt odnawialny
podpisywałem z tą samą osobą, która na dodatek mnie jeszcze pamiętała.
Pozdrawiam
Marcin Lubojański
--
www.tramping.slask.pl - relacje z wypraw, galeria, porady, niusy,
tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice
www.duzy-biust.pl - porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje
staników, jak dobrać odpowiedni biustonosz na duży biust, ćwiczenia na
jędrny biust
Następne wpisy z tego wątku
- 06.08.07 17:00 Marcin Lubojański
- 06.08.07 20:36 sumi
- 06.08.07 21:23 Taryk Abu-Hassan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie