  • 11. Data: 2009-02-14 14:41:17
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    news:gn6km5$p23$1@news.onet.pl...

    > Ciekawe. W Millenium nigdzie nie podawałem nawet miejsca zatrudniania, a
    > dostałem kilkanaście tyś PLN na KK. W Multibanku również nie składałem
    > żadnego oświadczenia/zaświadczenia. W Citi ? Tak samo (jak raz złożyłem
    > zaświadczenie to nic to nie dało).

    Dodam do tego, że 4 dni temu otworzyłem sobie dodatkowy limit kredytu
    odnawialnego w Multi na 50k. Bez żadnego zaświadczenia ani oświadczenia. W
    tych wszystkich rubrykach we wniosku było napisane "klient nie podał
    danych". Więc rzeczywiście takie uogólnienie, że "zawsze trzeba podawać"
    wydaje się mało uprawnione.

    marekz

  • 12. Data: 2009-02-14 14:57:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > tych wszystkich rubrykach we wniosku było napisane "klient nie podał
    > danych". Więc rzeczywiście takie uogólnienie, że "zawsze trzeba podawać"

    I jak przyjdzie Kowalski, ktory nie ma rachunku w Multi to tez tak bedzie
    mogl zrobic?
    Chyba widzisz roznice miedzy osoba, ktora jest znana bankowi, a taka ktora
    nie jest, nieprawdaz? W tym przypadku zajrza sobie do tego co wczesniej
    podawales i do historii rachunku.

    MK

  • 13. Data: 2009-02-14 15:07:27
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Chyba widzisz roznice miedzy osoba, ktora jest znana bankowi, a taka ktora
    > nie jest, nieprawdaz? W tym przypadku zajrza sobie do tego co wczesniej
    > podawales i do historii rachunku.

    A sądzisz, że ci z tego artykułu poszli wyłudzać kredyty do banków, w
    których nie mieli żadnej historii kredytowej? No nie wiem, w sumie wszystko
    możliwe, głupoty nigdy nie brakowało na świecie.

    marekz

  • 14. Data: 2009-02-14 15:24:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-14, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > I jak przyjdzie Kowalski, ktory nie ma rachunku w Multi to tez tak bedzie
    > mogl zrobic?

    Tak. Jak przedstawi historię rachunku z innego banku.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2009-02-14 18:34:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Ciekawe, bo we wszystkich tych bankach skladalem wnioski i zawsze byly
    > do wypelnienia pola dotyczace zrodel dochodu. Fakt, ze czasami wniosek
    > wypelnia doradca, ale i tak trzeba mu podac dane...

    Ale co ja na to poradzę ? Ja takich danych nie wpisywałem.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2009-02-14 19:54:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message

    > Tak. Jak przedstawi historię rachunku z innego banku.

    Pokaz mi bank, ktory udziela kredytu nie pytajac o zrodlo dochodow. Mialem
    doczynienie z kilkoma bankami jako klient i zawodowo i na zaden taki nie
    trafilem.

    MK

  • 17. Data: 2009-02-14 22:31:32
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MK wrote:

    > Ciekawe, bo we wszystkich tych bankach skladalem wnioski i zawsze byly do
    > wypelnienia pola dotyczace zrodel dochodu. Fakt, ze czasami wniosek
    > wypelnia doradca, ale i tak trzeba mu podac dane...

    A jednak. Mille sam mi zaproponowal KK na kilkadziesiat tys. PLN i po kilku
    klieknieciach w millenecie za 3 dni mialem ja w domu.
    Zadnych oswiadczen czy pytan.

    --
    in

  • 18. Data: 2009-02-14 22:39:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message

    > A jednak. Mille sam mi zaproponowal KK na kilkadziesiat tys. PLN i po
    > kilku
    > klieknieciach w millenecie za 3 dni mialem ja w domu.
    > Zadnych oswiadczen czy pytan.

    Tak? Pracownik Mille wzial numer z ksiazki telefonicznej, zadzwoni i
    powiedzial "Szanowny Panie, Pana login do Millenetu to XXX, haslo to YYY.
    Prosze 3 razy kliknac i otrzyma Pan karte"?
    Przyklad taki sam jak Marka.

    MK

  • 19. Data: 2009-02-14 22:45:21
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MK wrote:

> [...]
    > powiedzial "Szanowny Panie, Pana login do Millenetu to XXX, haslo to YYY.
    > Prosze 3 razy kliknac i otrzyma Pan karte"?

    Nikt do mnie nie dzwonil. Pracownik podczas jakiej mojej operacji
    powiedzial, ze bank ma dla mnie oferte KK.
    Za kilka dni mialem po zalogowaniu, ze moge sobie wybrac KK. Wyklikalem max
    limit jaki chce i rodzaj karty srebrna/zlota VISA/MC itd.
    Tyle.

    --
    in

  • 20. Data: 2009-02-14 22:47:49
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Uzytkownik "MK" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > powiedzial "Szanowny Panie, Pana login do Millenetu to XXX, haslo to YYY.
    > Prosze 3 razy kliknac i otrzyma Pan karte"?

    Bank zaproponowal oferte specjalna polegajaca na wydaniu karty z limitem
    XXX, na co "scrden" przystal potwierdzajac to np. haslem jednorazowym.
    Zadnych pytan o dochody tam nie bylo - tak trudno uwierzyc?