  • 21. Data: 2009-02-15 00:16:26
    Temat: Re: Ku przestrodze...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Pokaz mi bank, ktory udziela kredytu nie pytajac o zrodlo dochodow.
    > Mialem doczynienie z kilkoma bankami jako klient i zawodowo i na zaden
    > taki nie trafilem.

    Norma to jest.
    Nigdy nie dostales oferty KK/kredyt w koncie/itp. "za podpis"?
    Tam nie ma miejsca na zadne dochody, o zrodle nie wspominajac.
    Czasem przysylaja po prostu gotowa umowe (formalnie oferte) w dwoch
    egzemplarzach, juz przez nich podpisana.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2009-02-15 00:19:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message

    > Bank zaproponowal oferte specjalna polegajaca na wydaniu karty z
    > limitem XXX, na co "scrden" przystal potwierdzajac to np. haslem
    > jednorazowym. Zadnych pytan o dochody tam nie bylo - tak trudno uwierzyc?

    A czy trudno zrozumiec, ze to wypadek w ktorym byla juz otwarta reacja
    miedzy bankiem a klientem? Banki podczas otwierania rachunku biezacego
    zadaja pytania o typ dochodow, dodatkowo na kont osoby, ktora ma konto
    wplywaja jakies pieniadze, wiec jest podstawa do analizy. Jesli klient
    wczesniej podawal dane dotyczace dochodow to po prostu wpisuje sie "bez
    zmian".
    Pokazcie mi przypadek gdzie przychodzi do banku osoba bez otwartej relacji i
    bez podania zrodla dochodow dostaje kredyt (o kartach dla studentow wiem,
    wiec niech bedzie to cos innego).

    MK

  • 23. Data: 2009-02-15 00:21:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message

> [...]
    > Czasem przysylaja po prostu gotowa umowe (formalnie oferte) w dwoch
    > egzemplarzach, juz przez nich podpisana.

    I w kolko to samo. Moze warto przeczytac wczesniejsze posty...

    MK

  • 24. Data: 2009-02-15 00:37:14
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MK wrote:

    > Pokazcie mi przypadek gdzie przychodzi do banku osoba bez otwartej relacji
    > i bez podania zrodla dochodow dostaje kredyt (o kartach dla studentow
    > wiem, wiec niech bedzie to cos innego).

    A to juz cos zupelnie innego niz "bank nie wydaje KK/kredytow bez
    podania/deklaracji dochodu", poniewaz dokladnie tak bylo w moim przypadku.
    Malo tego, na konto w tym banku nie wplywaja moje dochody. Chciales, zeby Ci
    pokazac bank ktory tak wlasnie czyni - prosze bardzo.
    Kropka.

    --
    in

  • 25. Data: 2009-02-15 00:49:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Ci
    > pokazac bank ktory tak wlasnie czyni - prosze bardzo.

    Taaa... Co z tego, ze te informacje podawalo sie wczesniej... faktycznie
    jest to bez deklaracji, pewnie tez bez badania zdolnosci kredytowej. Co z
    tego, ze to niezgodne z ustawa. Co z tego, ze za mniej niz 2 lata przyjdzie
    nadzor i bedzie badal ekspozycje kredytowa...
    Czasami po prostu rece mi opadaja... Zyjcie dalej w przeswiadczeniu, ze
    banki w ogole sie nie interesuja dochodami kredytobiorcow...

    MK

  • 26. Data: 2009-02-15 01:34:39
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MK wrote:

    > Taaa... Co z tego, ze te informacje podawalo sie wczesniej...

    Nie podawalo sie.

    > Czasami po prostu rece mi opadaja... Zyjcie dalej w przeswiadczeniu, ze
    > banki w ogole sie nie interesuja dochodami kredytobiorcow...

    Szkoda sie unosic. Chciales, aby pokazano Ci taki bank i prosze bardzo.
    Podane na talerzu.

    --
    in

  • 27. Data: 2009-02-15 20:31:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Dlatego warto ludziom pokazywac, ze skladanie nieprawdziwych nie zawsze
    > uchodzi na sucho. Banki sprawdzaja swoich klientow, a czym mniejsza
    > bedzie akcja kredytowa tym dokladniej beda to robic...
    > MK

    Przede wszystkim, im będą to dokładniej robić, tym tańsze będą kredyty dla
    uczciwych klientów. Przecież nie ma cudów i pośrednio straty wynikające z
    oszustw pokrywają pozostali klienci w ubezpieczeniu, prowizji czy innych
    opłatach.

  • 28. Data: 2009-02-16 00:16:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

> [...]
    > dla uczciwych klientów. Przecież nie ma cudów i pośrednio straty
    > wynikające z oszustw pokrywają pozostali klienci w ubezpieczeniu,

    To tak dziala tylko w pewnym zakresie "pracy", niestety w tym, w ktorym
    banki zwykle nie pracuja.
    --
    Krzysztof Halasa