  • 1. Data: 2009-04-29 21:26:56
    Temat: Kupującym 1m2 po 7000 pod rozwagę
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Dziś zajrzałem na przetarg lokali mieszkalnych. Druga licytacja.
    Kilka nie zostało sprzedanych, ale to były naprawdę kiepskie oferty.
    Jedna sprzedana na emocjonalnej licytacji to mieszkanie w starej kamienicy i
    kiepskiej dzielnicy, z wspólną łazienką na korytarzu 40m2 wywoławcza 44000,
    zlicytowano za 63000. Przepłacili.
    Druga oferta to mieszkanie w rynku, 80m2, 3p, zabytek. Cena wywoławcza
    98000, sprzedano jedynemu oferentowi za 98000. Do zapłaty 49000, bo za
    zabytki płaci się pół ceny.

    49000 zł za 80m2 w rynku. 600 zł za m2 w najlepszej dzielnicy, w samym
    centrum.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-04-29 21:29:27
    Temat: Re: Kupującym 1m2 po 7000 pod rozwagę
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    wiadomości news:gtah8c$eao$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Dziś zajrzałem na przetarg lokali mieszkalnych. Druga licytacja.

    Ale o jakim mieście rozmawiamy?

> [...]
    > Druga oferta to mieszkanie w rynku, 80m2, 3p, zabytek. Cena wywoławcza
    > 98000, sprzedano jedynemu oferentowi za 98000. Do zapłaty 49000, bo za

    A dlaczego tak?

    W.

  • 3. Data: 2009-04-30 03:41:22
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gtah8c$eao$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Ale o jakim mieście rozmawiamy?

    40000, które ma sporo inwestycji, gdzie jest największa w EU fabryka płyt
    MDF itp, buduje się kilka dużych zakładów np Carmann i gdzie jest problem ze
    znalezieniem wystarczającej ilości pracowników.

    > A dlaczego tak?

    Też się zdziwiłem, ale tak jest z zabytkami.

  • 4. Data: 2009-04-30 07:19:30
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Pozwolą odmalować, czy farbe narzuci konwersator (tak przypadkowo najdroższą
    szwajcarską)?
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-04-30 07:20:31
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Miłego wypoczynku życzę.
    Raki u Was zimują?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-04-30 08:35:59
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > zabytki płaci się pół ceny.
    >
    > 49000 zł za 80m2 w rynku. 600 zł za m2 w najlepszej dzielnicy, w samym

    Kolo Suwalk to pewnie i za darmo w koszarach powojskowych daja...
    Marx

  • 7. Data: 2009-04-30 13:25:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    Marx pisze:

    > Kolo Suwalk to pewnie i za darmo w koszarach powojskowych daja...
    > Marx

    Takei np. Borne-Sulinowo to chyba ma jeszcze troche pustostanow...

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-04-30 18:40:31
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Jan Werbiński napisał:

> [...]
    > zabytki płaci się pół ceny.
    >
    > 49000 zł za 80m2 w rynku. 600 zł za m2 w najlepszej dzielnicy, w samym

    ja kupie mieszkanie troche ponizej tysiaca.

  • 9. Data: 2009-04-30 18:49:14
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > ze
    > znalezieniem wystarczającej ilości pracowników.

    Zary? to nie mozna tak od razu?
    Jakos mnie tam nie ciągniea mieszkam w miescie 120 000 w odl. 50 km i tez
    nie ma tu co robic...

    pozdro.

  • 10. Data: 2009-05-01 08:46:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    Pozwolą odmalować, czy farbe narzuci konwersator (tak przypadkowo najdroższą
    szwajcarską)?
    -----

    Wewnątrz kolor narzuci konserwator???
    A na zewnątrz kogo to obchodzi?