  • 11. Data: 2009-05-01 08:55:51
    Temat: Re: Kupującym 1m2 po 7000 pod rozwagę
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gtcrrp$3u7$1@news.task.gda.pl...

    > Zary? to nie mozna tak od razu?
    > Jakos mnie tam nie ciągniea mieszkam w miescie 120 000 w odl. 50 km i tez
    > nie ma tu co robic...

    Tutaj wszystko się rozwija. W ostatnich kilku latach: Carmann postawił
    fabrykę dachów do kabrioletów, Kronopol produkuje płyty na całą Europę.
    Przedsiębiorstwa powstają w takim tempie, że gdyby nie fotka z linku, to nie
    wiedziałbym czyje jest kilka nowopowstałych potężnych hal w ostatnim roku
    http://www.zary.pl/oferty_pl/

    A jak nie ma co robić, to do samochodu i po 10 minutach jest autostrada.
    Lotnisko w Berlinie dojazd 1-1,3 godziny. W odległości 44km i 25-30 minut
    jest miasto 100 000, do którego można dojechać w szczycie bez korków.

    Nie wspomnę o cieplejszym od reszty kraju klimacie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2009-05-01 10:02:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-01, Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:

    [...]

    > A jak nie ma co robić, to do samochodu i po 10 minutach jest autostrada.
    > Lotnisko w Berlinie dojazd 1-1,3 godziny. W odległości 44km i 25-30 minut
    > jest miasto 100 000, do którego można dojechać w szczycie bez korków.

    A jak ktoś nie ma / nie może mieć samochodu, to co? Pieszo?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2009-05-01 10:21:31
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Tego, co musi zapłacić według swojego udziału w nieruchomości zgodnie z ustawą o
    własności lokali?
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2009-05-01 10:46:40
    Od: k...@o...pl

    On 1 Maj, 12:02, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > A jak ktoś nie ma / nie może mieć samochodu, to co? Pieszo?
    Trzeba wcielic do Niemiec to DB wyremontuje tory i uruchomi pociagi w
    takcie 60 minutowym (RE do Berlina) przeplatane też 60 minutowym
    taktem lokalnych RB zatrzymujacych sie na wszystkich stacjach.

  • 15. Data: 2009-05-01 11:52:46
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > On 2009-05-01, Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A jak ktoś nie ma / nie może mieć samochodu, to co? Pieszo?

    Jak nie ma i nie jest ciamajdą, to sobie kupi za kilka płac minimalnych, lub
    jedną średnią.
    Jakie inne powody masz na myśli?

  • 16. Data: 2009-05-01 11:54:04
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    Tego, co musi zapłacić według swojego udziału w nieruchomości zgodnie z
    ustawą o własności lokali?
    JaC
    ----------

    Racja, ale z tego co widzę to jedynie fasada jest otynkowana ozdobnie. Tak
    się jednak składa, że rewitalizacja miasta, a tym samym rynku jest dotowana
    z funduszy unijnych.

  • 17. Data: 2009-05-01 11:58:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 1 May 2009 12:02:26 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > A jak ktoś nie ma / nie może mieć samochodu, to co? Pieszo?

    Nie, zatrudni kierowcę.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 18. Data: 2009-05-01 12:09:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-01, Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:

    [...]

    > Jak nie ma i nie jest ciamajdą, to sobie kupi za kilka płac minimalnych, lub
    > jedną średnią. Jakie inne powody masz na myśli?

    Np. niemożność prowadzenia pojazdów mechanicznych ze względu na silną wadę
    wzroku. Napieraj!

    Nie mówiąc już o tym, że żeby dojeźdzać do pracy te "25-30 minut"
    do "najbliższego miasta 100 tyś., to Ci się robi 90km dziennie
    + oczywiście z powodu takiego użycia samochodu on się szybciej
    wykończy i w efekcie częsciej będzie trzeba do niego dopłacać.

    A co z usługami socjalnymi? Jest kino które ma premiery dla więcej niż
    2 filmów tygodniowo i wygodne siedzenia? Jest basen? Dobre restauracje?
    Czy też trzeba do owego "100 tyś." miasta po wszystko zaiwaniać?

    Jak z dostępem do usług typu internet? Jakaś konkurencja do TPSA?
    A sama TPSA udostępnia łącza szybsze niż 1Mbit/sek?
    Jak z ofertą telewizji kablowych?

    Idąc dalej - jakież to ścieżki rozwoju ma młody człowiek? Powiedzmy -
    jaki jest wybór liceów, i studiów?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2009-05-01 13:51:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Czy też trzeba do owego "100 tyś." miasta po wszystko zaiwaniać?

    W 100 tyś mieście to chyba również raczej bym się nie spodziewał
    specjalnych atrakcji (kina, restauracje itp.), że o perspektywach
    rozwoju nie wspomnę :)

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-05-01 13:56:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Nie, zatrudni kierowcę.

    Mówimy raczej o "zwykłych" ludziach, a nie takich, których stać na
    osobistych szoferów :)

    Trudno mi sobie wyobrazić robotnika co dojeżdża do fabryki samochodem z
    kierowcą. Nawet jak to jest jakiś dobry specjalista to pewnie i tak go
    na to nie będzie stać.

    --
    Mithos