  • 1. Data: 2009-02-26 07:46:07
    Temat: rozruchy
    Od: Norbert Zewiński <n...@p...ahoj.eu>

    Na koniec lutego deficyt budżetowy może sięgnąć połowy kwoty
    planowanej na cały rok - wynika z szacunków ,,Rz". Rząd może być
    zmuszony podnieść składkę rentową i zamrozić płace budżetówki

    http://www.rp.pl/artykul/19420,268670.html

  • 2. Data: 2009-02-26 09:16:59
    Temat: Re: rozruchy
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Norbert Zewiński" <n...@p...ahoj.eu> napisał w
    wiadomości news:go5hsl$fci$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > planowanej na cały rok - wynika z szacunków "Rz". Rząd może być
    > zmuszony podnieść składkę rentową i zamrozić płace budżetówki

    Ja bym wywalił przynajmniej 1/3 urzędników, od razu byłoby lepiej.

  • 3. Data: 2009-02-26 09:53:59
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Norbert Zewiński" <n...@p...ahoj.eu> napisał w
    > wiadomości news:go5hsl$fci$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ja bym wywalił przynajmniej 1/3 urzędników, od razu byłoby lepiej.

    A ja zamiast robić sztuczne ruchy pod publiczkę próbował bym wszystkimi
    możliwymi i niemożliwymi środkami uruchomić gospodarkę.

  • 4. Data: 2009-02-26 10:19:48
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    kogutek <k...@o...pl> napisał(a):

    Ja bym wywalił przynajmniej 1/3 urzędników, od razu byłoby lepiej.

    A ja zamiast robić sztuczne ruchy pod publiczkę próbował bym wszystkimi
    możliwymi i niemożliwymi środkami uruchomić gospodarkę.
    Nie takie głowy nad tym myślą i na razie niewiele z tego wychodzi.
    Czy sądzisz, że masz większą wiedzę o finansach i gospodarce niż min. Rostowski?
    Koło zamachowe kryzysu obraca się poza granicami Polski i dopóki tam się nie
    zatrzyma to my będziemy obrywać rykoszetem.
    Teraz wychodzi w całej krasie dyletanctwo PIS-owskiej ekipy.
    Brak reform gospodarczych i finansów państwa, całkowite zahamowanie
    prywatyzacji mimo świetnej koniunktury w latach 2005-2007, nieodpowiedzialne
    obniżenie składki rentowej.
    Bokiem wychodzą nam rządy koalicji populistów i oszołomów PIS-LPR-Samoobrona.

  • 5. Data: 2009-02-26 10:28:07
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    A PO to rządzi od miesiąca? Mieli ponad rok, żeby się przygotować do
    kryzysu, w dupie to mieli. Ciągle pozorują działania i nic więcej. Mieli
    przecież gabinet cieni, czemu wtedy nie darli japy, tylko teraz po prawie
    dwóch latach "rządzenia" zwalają winę na poprzedników.
    Masakra jakaś, jak można być tak wypranym z myślenia. Jak jutro w TVN
    powiedzą, że jest lato, to wyjdziesz na ulicę w szortach?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 6. Data: 2009-02-26 10:39:28
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    MariuszM <m...@T...onet.pl> napisał(a):

    A PO to rządzi od miesiąca? Mieli ponad rok, żeby się przygotować do
    kryzysu, w dupie to mieli. Ciągle pozorują działania i nic więcej.

    Mam Ci przypomnieć czym zajmowała się ekipa J.Kaczyńskiego przez 2 lata swoich
    nieudolnych i szkodliwych dla Polski rządów?

  • 7. Data: 2009-02-26 10:50:50
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Historię zostawmy historykom, zacznijcie myśleć do przodu.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 8. Data: 2009-02-26 11:18:52
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "MariuszM"
    > Historię zostawmy historykom, zacznijcie myśleć do przodu.

    PiS czesciej niz PO odwoluje sie do historii. Ich szczytowym osiagnieciem
    jest defilada wojskowa 15 sierpnia bo moj prezydecki imiennik musi sie
    dowartosciowac nasladujac marszalka Pilsudskiego

    Leszek

  • 9. Data: 2009-02-26 11:19:26
    Od: fatso <f...@n...com>

    MariuszM wrote:
    > Historię zostawmy historykom, zacznijcie myśleć do przodu.

    najlepiej to od razu rozpedzic tych lapidochow, urzednikow i wojsko.
    Zostawic tylko uzbrojona policje- ona juz sobie latwo w rozruchach
    pielegniarek i lekarzy poradzi. A senat? Ile te nieroby rocznie waszej krwi
    wysysaja?

    fatso

  • 10. Data: 2009-02-26 11:26:34
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

> [...]
    > planowanej na cały rok - wynika z szacunków "Rz". Rząd może być
    > zmuszony podnieść składkę rentową i zamrozić płace budżetówki

    No proszę.
    Tusku-lyberał podwyższa to, co Kaczor-socjalista obniżył...