  • 1. Data: 2004-07-15 09:05:33
    Temat: Kurs USD 1986
    Od: "Shiver" <s...@i...pl>

    Witam.
    Moze ktos wie gdzie można znalezc cos takiego?
    Interesuje mnie kurs z poczatku i konca 1986 roku.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-07-15 09:07:34
    Temat: Re: Kurs USD 1986
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Shiver" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Moze ktos wie gdzie można znalezc cos takiego?
    > Interesuje mnie kurs z poczatku i konca 1986 roku.

    musialbys zadac to pytanie do NBP. Moze maja w archiwach kursy wymiany. Ale
    bedzie to kurs wymiany administracyjny.Wtedy nie mozna bylo ot tak sobie
    handlowac walutami :)

    Malin

  • 3. Data: 2004-07-15 09:07:34
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Witam.
    > Moze ktos wie gdzie można znalezc cos takiego?
    > Interesuje mnie kurs z poczatku i konca 1986 roku.

    zainstaluj sobie jakies demo np. X-trade i bedziesz mial kursy z ostatnich
    25 lat

    kursor

  • 4. Data: 2004-07-15 09:10:01
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > zainstaluj sobie jakies demo np. X-trade i bedziesz mial kursy z ostatnich
    > 25 lat

    Ale nie bedzie znal kursu Zlotego :)
    Malin

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 5. Data: 2004-07-15 09:10:02
    Od: abba <a...@o...pl>

    On Thu, 15 Jul 2004 11:05:33 +0200
    "Shiver" <s...@i...pl> wrote:

    > Witam.
    > Moze ktos wie gdzie można znalezc cos takiego?
    > Interesuje mnie kurs z poczatku i konca 1986 roku.

    Troche znajomosci angielskiego i google.com :)

  • 6. Data: 2004-07-15 09:16:01
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Ale nie bedzie znal kursu Zlotego :)

    ano racja, dla PLN jest tylko kilka miesiecy :-/
    nie wiem skad mi przyszlo, ze chodzi o EURUSD :-))))
    za szybko przechodze miedzy p.b.b i p.b.wgpw :-)

    kursor

  • 7. Data: 2004-07-15 09:18:46
    Od: "Shiver" <s...@i...pl>

    > Moze ktos wie gdzie można znalezc cos takiego?
    > Interesuje mnie kurs z poczatku i konca 1986 roku.

    To moze chociaż kursy z kantorow z 1989? Juz wtedy chyba byly? :)

  • 8. Data: 2004-07-15 09:27:11
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2004 11:16:01 +0200, "kursor" <m...@U...wp.pl> wklepał(-a):

    >ano racja, dla PLN jest tylko kilka miesiecy :-/
    >nie wiem skad mi przyszlo, ze chodzi o EURUSD :-))))
    >za szybko przechodze miedzy p.b.b i p.b.wgpw :-)

    A w 1986 było już ECU? :)

  • 9. Data: 2004-07-15 09:27:50
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > A w 1986 było już ECU? :)

    dwa zonki, jeden po drugim :-))))

    kursor

  • 10. Data: 2004-07-15 09:35:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 15 Jul 2004 11:18:46 +0200, "Shiver" <s...@i...pl>
    był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >To moze chociaż kursy z kantorow z 1989? Juz wtedy chyba byly? :)

    Na początku przemian był sztywny kurs 9500 zł (0.95 PLN) za 1 USD.
    Kursy kantorowe trochę odbiegały od powyższego ale chyba niewiele.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich
    to robilibyśmy najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
    przypisywane Władysławowi Gomułce