  • 1. Data: 2007-01-28 17:27:56
    Temat: Kurs dolara przy płatności kartą przez internet
    Od: "matman" <s...@a...org>

    Witam,
    Mam do zapłaty 120 dolarów amerykańskich. Pieniędze mają znaleźć się na
    koncie bankowym w USA.
    Do wyboru mam płatność przelewem lub kartą. Która forma będzie
    korzystniejsza?
    Jeśli zapłacę kartą to jaki będzie przelicznik dolara na złotówki?
    Gdzie ewentualnie najtaniej mógłbym wysłać pieniądze przelewem?

    Pozdrawiam,
    matman

  • 2. Data: 2007-01-28 17:31:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "matman" <s...@a...org> writes:

    > Mam do zapłaty 120 dolarów amerykańskich. Pieniędze mają znaleźć się na
    > koncie bankowym w USA.
    > Do wyboru mam płatność przelewem lub kartą. Która forma będzie
    > korzystniejsza?

    Karta.

    > Jeśli zapłacę kartą to jaki będzie przelicznik dolara na złotówki?

    Ze trzy zlote :-)

    > Gdzie ewentualnie najtaniej mógłbym wysłać pieniądze przelewem?

    Nie przy takich kwotach.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2007-01-28 17:33:54
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "matman" <s...@a...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > się na koncie bankowym w USA.
    > Do wyboru mam płatność przelewem lub kartą. Która forma będzie

    Karta.

    > Jeśli zapłacę kartą to jaki będzie przelicznik dolara na
    > złotówki?

    To ma marginalne znaczenie przy tak znikomej kwocie.

    > Gdzie ewentualnie najtaniej mógłbym wysłać pieniądze przelewem?

    ING.

    marekz