  • 1. Data: 2007-01-28 15:08:27
    Temat: BZWBK - konserwacja :/
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    "Szanowni Państwo!
    Uprzejmie informujemy, że z uwagi na prace konserwacyjne dziś od godz. 8:00
    do godz. 16:00 trwa przerwa w dostępie do usług BZWBK24.
    Przepraszamy za utrudnienia."

    Kur... mam kilkadziesiat przelewow do wykonania, chcialem skorzystac z
    karty placac przez net..

    Juz po 16 a nadal nie dziala

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: kamil_darczynski

  • 2. Data: 2007-01-28 15:27:39
    Temat: Re: BZWBK - konserwacja :/
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    Wrescie chodzi

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: kamil_darczynski

  • 3. Data: 2007-01-29 07:54:04
    Od: f...@o...eu

    > info o konserwacji było zamieszczone dużo wczesniej...ale jak sie nie czyta
    to sie nie wie..
    no i przelwy w w niedziele .... tylko pogratulować.....
    kartą mozny było płacić bez problemu więc nie wiem o co chodzi ...

  • 4. Data: 2007-01-30 18:31:00
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Takie rzeczy się planuje... nie było ogłoszenia z wyprzedzeniem?

    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl

    "Mądry człowiek jest w stanie przewidzieć to, czego nie można jeszcze zobaczyć.
    Głupiec jest ślepy nawet wówczas, gdy dowody zostały odkryte przed jego oczyma."