-
1. Data: 2003-06-21 09:02:10
Temat: LGPetro - oszczednosci
Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>
Od 23 czerwca w TeleCentrum LGPetrobanku
"zywa" obsluge spotkamy tylko w dni powszednie
w godzinach 8:00-22:00.
Pzdr,
--
Michal Zapalowski
g...@g...de
gg: 70574
-
2. Data: 2003-06-21 11:58:31
Temat: Re: LGPetro - oszczednosci
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości
news:bd173p$f83$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> Od 23 czerwca w TeleCentrum LGPetrobanku
> "zywa" obsluge spotkamy tylko w dni powszednie
> w godzinach 8:00-22:00.
To skutki łączenia z Nordeą. U nich też nie ma całodobowego callcentre.
Pozdrawiam,
Washko
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2003-06-22 14:06:57
Temat: Re: LGPetro - oszczednosci
Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>
"Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in message
news:bd1hjl$ktr$1@inews.gazeta.pl...
> To skutki łączenia z Nordeą. U nich też nie ma całodobowego callcentre.
Mam nadzieje, ze LGnet nie beda rownac w dol tak jak w tym przypadku.
--
Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
-
4. Data: 2003-06-22 14:19:24
Temat: Re: LGPetro - oszczednosci
Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>
Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak"
> > To skutki łączenia z Nordeą. U nich też nie ma całodobowego callcentre.
>
> Mam nadzieje, ze LGnet nie beda rownac w dol tak jak w tym przypadku.
IMHO będą równać w dół. Z wyjątkiem prowizji - bo te równają w górę.
Zawsze jest tak, że bank przejmowany jest "krojony" na miarę przejmującego.
Byłem klientem Handlobanku przy fuzji z Citibankiem. Oprocentowanie
depozytów spadło do poziomu Citi, wprowadzono różne dziwne obyczaje rodem z
Citi.
Byłem też klientem PBK przy przejęciu przez BPH. Nie powiem żeby PBK był
cudem natury, ale był tani. Po fuzji miał jedne z najdroższych usług dla
klientów detalicznych.
Bogdan B.