  • 1. Data: 2002-10-01 05:02:33
    Temat: LGnet - nie dziala logowanie?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Juz od 30 minut - czy ktos moze potwierdzic?

  • 2. Data: 2002-10-01 05:47:18
    Temat: Re: LGnet - nie dziala logowanie?
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Juz od 30 minut - czy ktos moze potwierdzic?

    Nie moge potwierdzic, ze od 30 minut nie dziala. ;-) Faktem jest jednak, ze
    w chwili obecnej tez nie moge sie zalogowac.

    Waldek

  • 3. Data: 2002-10-01 12:32:46
    Od: A_Zet <a...@...domku.prv.pl>

    On Tue, 1 Oct 2002 07:02:33 +0200, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

    >Juz od 30 minut - czy ktos moze potwierdzic?

    Jest tragicznie, i nie tylko dzis. W piatek dzwonilem nawet do
    panienki, bo strona ogolna a nawet pierwsza odslona na https
    tez wchodzila, a po podaniu danych jedna klapa. Panienka postukala
    na swoim kompie i powiedziala, ze wszystko jest OK, u niej sie
    otwiera blyskawicznie...

    Odpuscilem sobie tamten piatek, bo zapowiadali na niedziele
    przestawianie mebli, wiec mysle sobie w poniedzialek rano bedzie
    wszystko lsnilo i u mnie... Polaczylem sie o 5:45 (tak, przed
    szosta rano!) i taka sama kupa.

    Czyli dzien jak codzien, niestety. Dobrze by bylo, zeby ktos w LG
    sie wzial za to, bo jest caly czas tragicznie - strona sie albo
    otworzy, albo minie czas.

    --
    Adek