  • Data: 2002-05-27 13:50:40
    Temat: LUKAS ???!!!
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie do użytkowników e-konta w Lukasie:
    Jak długo musicie czekać, żeby móc wypłacić kasę z bankomatu (albo zapłacić
    kartą), którą wpłaciliście w tym samym dniu ???

    Bo właśnie wpłaciłem sobie rano kasę w oddziale. Później chciałem zapłacić w
    sklepie katrą i BRAK ŚRODKÓW NA KONCIE!!! (dobrze, że miałem inną kartę).
    Wracam do domu, patrzę na saldo i jest jeszcze nie zaktualizowane. Więc
    klikam aktualizuj i jest OK, wpłata jest na koncie. Potem poszedłem do
    bankomatu sprawdzić czy jest OK i oczywiśćie NIE JEST, bo wyskakuje napis,
    że niewystarczająca kwota na koncie. No i się wrochę wqr***** bo co jest w
    końcu??!!! Albo jest ta kasa na koncie, albo nie ma...

    Dzięki za Wasze spostrzeżenia.

    Pozdrawiam - J.