-
1. Data: 2005-10-11 06:38:26
Temat: LUKAS BADZIEWIE
Od: x...@o...pl
Nieprawdopodobne. Blokują dostęp do konta przez kilka dni, a po wejściu na
nowy ULEPSZONY system jakieś kociopoły. W oddziałach kolejki i pannice, które
z chęcią zakończyłyby już pracę. Nieprawdopodobne....Brawo HR Brawo IT Brawo!!!
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2005-10-11 07:24:21
Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
Od: "rusfli" <k...@g...pl>
Użytkownik <x...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4ac9.000006c1.434b5de1@newsgate.onet.pl...
> Nieprawdopodobne. Blokują dostęp do konta przez kilka dni, a po wejściu na
> nowy ULEPSZONY system jakieś kociopoły. W oddziałach kolejki i pannice,
> które
> z chęcią zakończyłyby już pracę. Nieprawdopodobne....Brawo HR Brawo IT
> Brawo!!!
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Byłbym wdzięczny gdybyś podał co powinien zrobić HR w tej sprawie.Pytam
poważnie jako o wskazówkę:)
-
3. Data: 2005-10-11 07:33:41
Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
Od: x...@o...pl
>> > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
> Byłbym wdzięczny gdybyś podał co powinien zrobić HR w tej sprawie.Pytam
> poważnie jako o wskazówkę:)
Jesteś z HR to już Ci odpowiadam: Po pierwsze zanim zatrudnisz zwróć uwagę ile
chce zarabiać. Jeśli akceptuje każdą Twoją propozycję daruj sobie. Po drugie
nie licz na wdzięczność klientów, którzy nie mają dostępu ani do "fizycznego"
banku( kolejki ) ani do ( co jest podstawą ) do operacji na koncie. A tak
a'propos jesteś z LUKAS banku?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2005-10-11 07:34:22
Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
rusfli napisał(a):
> Byłbym wdzięczny gdybyś podał co powinien zrobić HR w tej sprawie.Pytam
> poważnie jako o wskazówkę:)
Może siąść na kolana tym od it, o ile ładne som ;)
--
|______ Stasio Podróżnik
o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum
(Oo =00= oO) mail: www.tinyurl.com/6qvjz *Pomóż* ! www.pajacyk.pl
[]=******=[] www.przemysl-przemysl.prv.pl / *Licytuj* www.ebay.pl
-
5. Data: 2005-10-11 07:34:40
Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
Od: "rusfli" <k...@g...pl>
Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
wiadomości news:difpp9$d0l$1@inews.gazeta.pl...
> rusfli napisał(a):
>
>> Byłbym wdzięczny gdybyś podał co powinien zrobić HR w tej sprawie.Pytam
>> poważnie jako o wskazówkę:)
>
> Może siąść na kolana tym od it, o ile ładne som ;)
Myślałem że padnie pomysł o siadaniu na kolanach ale klietów:)
-
6. Data: 2005-10-11 07:43:38
Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
Od: "rusfli" <k...@g...pl>
> Jesteś z HR to już Ci odpowiadam
Nie jestem z HR
>Po pierwsze zanim zatrudnisz zwróć uwagę ile
> chce zarabiać. Jeśli akceptuje każdą Twoją propozycję daruj sobie. Po
> drugie
> nie licz na wdzięczność klientów, którzy nie mają dostępu ani do
> "fizycznego"
> banku( kolejki ) ani do ( co jest podstawą ) do operacji na koncie.
Nie pytalem w tym kontekscie.
Drwisz z HR i IT wiec pytam co powinni zrobic w tej sytuacji abys nie mial
zastrzezen do Banku.
Krytykowac latwo - wiec moze daj jakas propozycje?
>A tak
> a'propos jesteś z LUKAS banku?
Nie nie pracuje w Lukasie, żadnym Lukasie choć teraz to się chyba oba
połączyły.
Nigdzie nie napisalem ze trzeba byc zadowolonym klientem gdy nie ma sie
dostępu do wlasnych pieniedzy poprzez nam najbardziej wygodny sposob.
Sytuacja jest jaka jest - co teraz mozna z tym zrobic?
-
7. Data: 2005-10-11 07:47:20
Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
Od: x...@o...pl
>
> > Nigdzie nie napisalem ze trzeba byc zadowolonym klientem gdy nie ma sie
> dostępu do wlasnych pieniedzy poprzez nam najbardziej wygodny sposob.
> Sytuacja jest jaka jest - co teraz mozna z tym zrobic?
>
Szczerze - nie wiem. Nie jestem specjalistą tylko klientem. I mam powody by
być "lekko" zdenerwowanym.
Pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
8. Data: 2005-10-11 08:01:36
Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
Od: Mithos <f...@a...pl>
x...@o...pl napisał(a):
> Szczerze - nie wiem. Nie jestem specjalistą tylko klientem. I mam powody by
> być "lekko" zdenerwowanym.
Zmien bank ?
--
pozdrawiam
Mithos
-
9. Data: 2005-10-11 08:03:16
Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
Od: x...@o...pl
> x...@o...pl napisał(a):
>
> > Szczerze - nie wiem. Nie jestem specjalistą tylko klientem. I mam powody
by
> > być "lekko" zdenerwowanym.
>
> Zmien bank ?
>
>
> --
> pozdrawiam
> Mithos
Masz rację. Szkoda, że tak póżno to do mnie dotarło.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
10. Data: 2005-10-11 08:07:16
Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
rusfli <k...@g...pl> wrote:
> Drwisz z HR i IT wiec pytam co powinni zrobic w tej sytuacji abys nie mial
> zastrzezen do Banku.
Przetestowac system _przed_ jego wdrozeniem.
--
Przemysław Maciuszko