eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS BADZIEWIE
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 1. Data: 2005-10-11 06:38:26
    Temat: LUKAS BADZIEWIE
    Od: x...@o...pl

    Nieprawdopodobne. Blokują dostęp do konta przez kilka dni, a po wejściu na
    nowy ULEPSZONY system jakieś kociopoły. W oddziałach kolejki i pannice, które
    z chęcią zakończyłyby już pracę. Nieprawdopodobne....Brawo HR Brawo IT Brawo!!!

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2005-10-11 07:24:21
    Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    Użytkownik <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4ac9.000006c1.434b5de1@newsgate.onet.pl...
    > Nieprawdopodobne. Blokują dostęp do konta przez kilka dni, a po wejściu na
    > nowy ULEPSZONY system jakieś kociopoły. W oddziałach kolejki i pannice,
    > które
    > z chęcią zakończyłyby już pracę. Nieprawdopodobne....Brawo HR Brawo IT
    > Brawo!!!
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
    Byłbym wdzięczny gdybyś podał co powinien zrobić HR w tej sprawie.Pytam
    poważnie jako o wskazówkę:)



  • 3. Data: 2005-10-11 07:33:41
    Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
    Od: x...@o...pl

    >> > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
    > Byłbym wdzięczny gdybyś podał co powinien zrobić HR w tej sprawie.Pytam
    > poważnie jako o wskazówkę:)

    Jesteś z HR to już Ci odpowiadam: Po pierwsze zanim zatrudnisz zwróć uwagę ile
    chce zarabiać. Jeśli akceptuje każdą Twoją propozycję daruj sobie. Po drugie
    nie licz na wdzięczność klientów, którzy nie mają dostępu ani do "fizycznego"
    banku( kolejki ) ani do ( co jest podstawą ) do operacji na koncie. A tak
    a'propos jesteś z LUKAS banku?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 4. Data: 2005-10-11 07:34:22
    Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    rusfli napisał(a):

    > Byłbym wdzięczny gdybyś podał co powinien zrobić HR w tej sprawie.Pytam
    > poważnie jako o wskazówkę:)

    Może siąść na kolana tym od it, o ile ładne som ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum
    (Oo =00= oO) mail: www.tinyurl.com/6qvjz *Pomóż* ! www.pajacyk.pl
    []=******=[] www.przemysl-przemysl.prv.pl / *Licytuj* www.ebay.pl


  • 5. Data: 2005-10-11 07:34:40
    Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>


    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:difpp9$d0l$1@inews.gazeta.pl...
    > rusfli napisał(a):
    >
    >> Byłbym wdzięczny gdybyś podał co powinien zrobić HR w tej sprawie.Pytam
    >> poważnie jako o wskazówkę:)
    >
    > Może siąść na kolana tym od it, o ile ładne som ;)

    Myślałem że padnie pomysł o siadaniu na kolanach ale klietów:)



  • 6. Data: 2005-10-11 07:43:38
    Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>


    > Jesteś z HR to już Ci odpowiadam

    Nie jestem z HR

    >Po pierwsze zanim zatrudnisz zwróć uwagę ile
    > chce zarabiać. Jeśli akceptuje każdą Twoją propozycję daruj sobie. Po
    > drugie
    > nie licz na wdzięczność klientów, którzy nie mają dostępu ani do
    > "fizycznego"
    > banku( kolejki ) ani do ( co jest podstawą ) do operacji na koncie.

    Nie pytalem w tym kontekscie.
    Drwisz z HR i IT wiec pytam co powinni zrobic w tej sytuacji abys nie mial
    zastrzezen do Banku.
    Krytykowac latwo - wiec moze daj jakas propozycje?

    >A tak
    > a'propos jesteś z LUKAS banku?
    Nie nie pracuje w Lukasie, żadnym Lukasie choć teraz to się chyba oba
    połączyły.

    Nigdzie nie napisalem ze trzeba byc zadowolonym klientem gdy nie ma sie
    dostępu do wlasnych pieniedzy poprzez nam najbardziej wygodny sposob.
    Sytuacja jest jaka jest - co teraz mozna z tym zrobic?



  • 7. Data: 2005-10-11 07:47:20
    Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
    Od: x...@o...pl

    >
    > > Nigdzie nie napisalem ze trzeba byc zadowolonym klientem gdy nie ma sie
    > dostępu do wlasnych pieniedzy poprzez nam najbardziej wygodny sposob.
    > Sytuacja jest jaka jest - co teraz mozna z tym zrobic?
    >
    Szczerze - nie wiem. Nie jestem specjalistą tylko klientem. I mam powody by
    być "lekko" zdenerwowanym.

    Pozdrawiam.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 8. Data: 2005-10-11 08:01:36
    Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    x...@o...pl napisał(a):

    > Szczerze - nie wiem. Nie jestem specjalistą tylko klientem. I mam powody by
    > być "lekko" zdenerwowanym.

    Zmien bank ?


    --
    pozdrawiam
    Mithos


  • 9. Data: 2005-10-11 08:03:16
    Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
    Od: x...@o...pl

    > x...@o...pl napisał(a):
    >
    > >  Szczerze - nie wiem. Nie jestem specjalistą tylko klientem. I mam powody
    by
    > > być "lekko" zdenerwowanym.
    >
    > Zmien bank ?
    >
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos

    Masz rację. Szkoda, że tak póżno to do mnie dotarło.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 10. Data: 2005-10-11 08:07:16
    Temat: Re: LUKAS BADZIEWIE
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    rusfli <k...@g...pl> wrote:

    > Drwisz z HR i IT wiec pytam co powinni zrobic w tej sytuacji abys nie mial
    > zastrzezen do Banku.

    Przetestowac system _przed_ jego wdrozeniem.

    --
    Przemysław Maciuszko

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1