eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS odblokowanie konta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2005-10-11 04:45:12
    Temat: LUKAS odblokowanie konta
    Od: tenesu <t...@n...net>

    z powodu wczorajszych perturbacji udalo mi sie wczoraj zablokowac sobie
    konto. dzis zadzwonilem na Lukaslinie aby odblokowac. cala operacja trwala
    ok. 30 minut, z czego 10 na dodzwanianie sie, a 20 na odblokowywanie. a na
    koniec pan mi powiedzial, ze dostep do systemu bedzie mozliwy jutro po
    poludniu.

    czy to zostalo tak po staremu, czy pan tak z przyzwyczajenia zapowiedzial? a
    moze konto w nowym systemie jest juz odblokowane i mozna sie logowac? ktos
    wie (bo nie chce tracic proby)?

    --
    tenesu


  • 2. Data: 2005-10-11 08:05:53
    Temat: Re: LUKAS odblokowanie konta
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@g...pl>

    Ja też myślałem że zablokowałem sobie dostęp, bo dostawałem komunikat
    "Niepoprawny 'Identyfikator' lub 'Klucz'. Proszę spróbować ponownie."

    Okazało się - po konsulatcji z Panią LukasLinką - że komunikat taki jest
    wypluwany także wtedy gdy system jest przeciążony i że mam cierpliwie czekać a
    mój dostęp wcale zablokowany nie jest jak mi się to zdawało. Myślę więc że z
    tym popołudniem wiedzą co mówią.

    Ogólnie moja diagnoza jest taka: użytkownicy bez tokenów jakoś się dopchają za
    n-tym razem chociaż całość będzie im woooolno dziaaałaaać, użytkownicy z
    tokenami muszą niestety czekać: aby obsłużyć ich logowanie dodatkowo musi być
    sprawdzona poprawność kodu z tokena a komputer/system który jest za to
    odpowiedzialny ma ograniczone możliwości w ilości analizy takich kodów na
    minutę i zapewne gdy jest już totalnie zapchany zwraca błęny kod autoryzacji
    np. 000000 lub coś w tym rodzaju a z porównania z tym wpisanym przez
    użytkownika wychodzi że błędny więc użytkownik próbuje jeszcze raz. A dalej to
    już efekt skali: ponieważ wszyscy próbują się dostać więc komputer
    autoryzujący jest jeszcze bardziej zapchany, więc jeszcze więcej ludzi próbuje itd

    Kończąc załączam kolekcję dotychczasowych odpowiedzi jakimi uraczył mnie system:

    Brak wolnych flowów podanego typu. Spróbuj później.

    Błąd działania systemu. W tej chwili niemożliwe jest kontynuowanie pracy.
    (EMCI:40001)

    Niepoprawny 'Identyfikator' lub 'Klucz'. Proszę spróbować ponownie.

    Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji. Szczegółowy opis błędu jest niedostępny.

    RSA: błąd resetu tokena

    Operacja nie może być w tej chwili wykonana. Prosimy spróbować później.

    Czy mam już komplet, czy jeszcze czegoś brakuje ;-) ;-)
    Patrząc na to wszystko naprawdę się cieszę że wszelkie płatności przesunąłem
    na parę dni przed dniem zero...

    Pozdrawiam
    Cyprian

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1