-
1. Data: 2005-10-11 04:45:12
Temat: LUKAS odblokowanie konta
Od: tenesu <t...@n...net>
z powodu wczorajszych perturbacji udalo mi sie wczoraj zablokowac sobie
konto. dzis zadzwonilem na Lukaslinie aby odblokowac. cala operacja trwala
ok. 30 minut, z czego 10 na dodzwanianie sie, a 20 na odblokowywanie. a na
koniec pan mi powiedzial, ze dostep do systemu bedzie mozliwy jutro po
poludniu.
czy to zostalo tak po staremu, czy pan tak z przyzwyczajenia zapowiedzial? a
moze konto w nowym systemie jest juz odblokowane i mozna sie logowac? ktos
wie (bo nie chce tracic proby)?
--
tenesu
-
2. Data: 2005-10-11 08:05:53
Temat: Re: LUKAS odblokowanie konta
Od: "Cyprian Sawicki" <c...@g...pl>
Ja też myślałem że zablokowałem sobie dostęp, bo dostawałem komunikat
"Niepoprawny 'Identyfikator' lub 'Klucz'. Proszę spróbować ponownie."
Okazało się - po konsulatcji z Panią LukasLinką - że komunikat taki jest
wypluwany także wtedy gdy system jest przeciążony i że mam cierpliwie czekać a
mój dostęp wcale zablokowany nie jest jak mi się to zdawało. Myślę więc że z
tym popołudniem wiedzą co mówią.
Ogólnie moja diagnoza jest taka: użytkownicy bez tokenów jakoś się dopchają za
n-tym razem chociaż całość będzie im woooolno dziaaałaaać, użytkownicy z
tokenami muszą niestety czekać: aby obsłużyć ich logowanie dodatkowo musi być
sprawdzona poprawność kodu z tokena a komputer/system który jest za to
odpowiedzialny ma ograniczone możliwości w ilości analizy takich kodów na
minutę i zapewne gdy jest już totalnie zapchany zwraca błęny kod autoryzacji
np. 000000 lub coś w tym rodzaju a z porównania z tym wpisanym przez
użytkownika wychodzi że błędny więc użytkownik próbuje jeszcze raz. A dalej to
już efekt skali: ponieważ wszyscy próbują się dostać więc komputer
autoryzujący jest jeszcze bardziej zapchany, więc jeszcze więcej ludzi próbuje itd
Kończąc załączam kolekcję dotychczasowych odpowiedzi jakimi uraczył mnie system:
Brak wolnych flowów podanego typu. Spróbuj później.
Błąd działania systemu. W tej chwili niemożliwe jest kontynuowanie pracy.
(EMCI:40001)
Niepoprawny 'Identyfikator' lub 'Klucz'. Proszę spróbować ponownie.
Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji. Szczegółowy opis błędu jest niedostępny.
RSA: błąd resetu tokena
Operacja nie może być w tej chwili wykonana. Prosimy spróbować później.
Czy mam już komplet, czy jeszcze czegoś brakuje ;-) ;-)
Patrząc na to wszystko naprawdę się cieszę że wszelkie płatności przesunąłem
na parę dni przed dniem zero...
Pozdrawiam
Cyprian
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/