  • 21. Data: 2003-06-28 12:07:52
    Temat: Re: LUKAS BANK S.A.
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Oj nudne - Lukaslinii bym nie polecała na Twoim miejscu - różne tam
    pierdoły
    > można usłyszeć - nie tylko na temat kart :-)))

    to prawda, ale w tym przypadku mi ona nie jest potrzebna, a jeszcze lepsze
    rewelacje opowiadają panie w oddziałach.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 22. Data: 2003-06-28 16:43:45
    Od: "Grochu" <g...@g...nospam.pl>

    1-2k

    > Dalej zdania nie zmieniłem. Pierdoły jak nic.

    A ja Ci mówię, że to prawda. Karta JEST blokowana. Warto by było sprawdzić,
    czy blokowana jest tylko możliwośc wypłaty, czy możliwe jest sprawdzenie
    dostępnych środków (jeżeli jest możliwe, to być może będą widoczne środki
    sprzed ostatniej operacji)

  • 23. Data: 2003-06-28 16:52:05
    Od: "Grochu" <g...@g...nospam.pl>

    `> >> No to powiedz mi JAKIM CUDEM po przelaniu 3k do mbanku wypłaciłam

    > Tak.

    a kiedy było to "następnie"?
    Bo karta jest blokowana do 12tej lub do północy (nie jestem do końca pewien
    tych godzin ale jakoś tak to było - w każdym razie są dwa terminy dziennie)

    Więc jeśli zrobiłaś przelew o 10tej i poszłaś do bankomatu po np. 3
    godzinach, to możliwe że było już odblokowane.

    Pozdro

  • 24. Data: 2003-06-28 21:06:34
    Temat: Re: LUKAS BANK S.A.[OT]
    Od: "verlender" <v...@p...onet.usun.pl>

    Wszystko wskazuje na to, iz "marcintoja0" <m...@o...pl> w
    wiadomosci <news:bdjmlg$qen$1@atlantis.news.tpi.pl> naklikal:

    >primo: nie pierdoły tylko fakty, i to kilkunastokrotnie sprawdzone, już
    [...]

    > seGundo: ( http://slowniki.onet.pl/index.html?tekst=segundo&tr=
    his-auto )
    [....]

    Do MK:
    To wytlumacz mi w jakim znaczeniu uzyles "primo" skoro juz tak lansujesz ten
    hiszpanski ;-)))
    czyzbys mial na mysli "primero" ?
    http://slowniki.onet.pl/index.html?tekst=primo&tr=hi
    s-auto

    no offence :-)

    pozdrowionka
    V.

  • 25. Data: 2003-06-28 21:46:37
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

> [...]
    > dostępnych środków (jeżeli jest możliwe, to być może będą widoczne środki

    Karta jest zupełnie blokowana, nie można nawet salda sprawdzić, a robią to
    dosyć prymitywnie, bo dzwonią do CKC BZWBK i cofają autoryzację dla danej
    karty.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 26. Data: 2003-06-28 21:51:41
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > To wytlumacz mi w jakim znaczeniu uzyles "primo" skoro juz tak lansujesz
> [...]

    Wiesz choć to nie miejsce na to, to odpowiem,
    Wilczek miał rację, poprostu pomyliłem z hiszpańskim, którego troszeczkę
    liznąłem, i to wykorzystałem, choć nie miało to być po hiszpańsku;) Ale
    zapewniam Cię że znam doskonale liczebniki hiszpańskie, to nie miało tak jak
    Wilczek zauważył być po hiszpańsku;)

    Pozdrawiam,
    MK

  • 27. Data: 2003-06-28 22:01:58
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdl2e1$lc2$...@a...news.tpi.pl,
    marcintoja0 <m...@o...pl>:

    > Karta jest zupełnie blokowana, nie można nawet salda sprawdzić, a
    > robią to dosyć prymitywnie, bo dzwonią do CKC BZWBK i cofają
    > autoryzację dla danej karty.

    Czyli zaplacic (bezgotowkowo) tez sie nie da?

    Faktycznie to dziwne! Przypadkow przelewow obnizajacych salda do niskich
    wartosci jest na pewno niemalo (np. wszyscy Ci, co uzywaja kont Lukasa jako
    proteza do wplat/wyplat gotowkowych i zaraz przelewaja do innego banku),
    wiec musza zatrudniac calkiem sporo osob do tego dzwonienia.

    --
    Robert

  • 28. Data: 2003-06-28 22:29:10
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Czyli zaplacic (bezgotowkowo) tez sie nie da?

    karta zachowuje się, tak jak by nie była aktywowana, więc nie da się nic
    zrobić, choć dostałem maila od kogoś, kto twierdzi, że nie za każdym razem
    blokują, że zdarzyło mu się że nie zablokowali, więc chyba mają jakieś
    bardziej szczegółowe zasady na jakich się opierają przy tym blokowaniu
    dostępu klientów do ich własnych pieniędzy;)

> [...]
    > proteza do wplat/wyplat gotowkowych i zaraz przelewaja do innego banku),
    > wiec musza zatrudniac calkiem sporo osob do tego dzwonienia.

    Nie mam pojęcia, ale subiektywnie wydaje mi się, że wydłużył się nieco czas
    od złożenia dyspozycji przelewu do jego zrealizowania, choć nie jestem
    całkiem pewien.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 29. Data: 2003-06-28 22:29:37
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > proteza do wplat/wyplat gotowkowych i zaraz przelewaja do innego banku),
    > wiec musza zatrudniac calkiem sporo osob do tego dzwonienia.

    Nie tyle dziwne co niewiarygodne - powiem wprost.

    Niech to ktoś jeszcze przetestuje, bo mnie się nie chce. :-)

    A jeśli to prawda to to lepsze niż niektóre numery pekao i innych banków
    razem wziętych. :-)

    Glenn, Robert - jak Wam się uda - stawiam piwo przy najbliższej okazji. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 30. Data: 2003-06-28 22:33:29
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "marcintoja0" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam pojęcia, ale subiektywnie wydaje mi się, że wydłużył się nieco
    czas
    > od złożenia dyspozycji przelewu do jego zrealizowania, choć nie jestem
    > całkiem pewien.

    Przelerwy wewnątrz banku są realizowane i księgowane on-line.

    W 100% dotyczy to lukaslinii i placówek. Odnośnie e-banku - zczytanie danych
    do systemu bankowego może potrwać około godzinę.

    A przelewy zewnętrzne - najprawdopodobniej zaksięgowanie obiciążenia także
    odbywa się w momencie zlecenia przelewu - tak, jak powyżej. Ale za to głowy
    nie dam.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara