eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS BANK S.A.Re: LUKAS BANK S.A.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "marcintoja0" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS BANK S.A.
    Date: Sun, 29 Jun 2003 00:29:10 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <bdl4uf$4bn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bdi813$7lf$2@nemesis.news.tpi.pl> <bdi9gi$3jp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bdif0d$161$1@news.onet.pl> <bdihrn$fkt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bdjk6h$nmn$1@news.onet.pl> <bdkgit$brb$1@news.onet.pl>
    <bdl2e1$lc2$1@atlantis.news.tpi.pl> <bdl398$r3h$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa86.bydgoszcz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1056839440 4471 213.76.48.86 (28 Jun 2003 22:30:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Jun 2003 22:30:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:248443
    [ ukryj nagłówki ]

    > Czyli zaplacic (bezgotowkowo) tez sie nie da?

    karta zachowuje się, tak jak by nie była aktywowana, więc nie da się nic
    zrobić, choć dostałem maila od kogoś, kto twierdzi, że nie za każdym razem
    blokują, że zdarzyło mu się że nie zablokowali, więc chyba mają jakieś
    bardziej szczegółowe zasady na jakich się opierają przy tym blokowaniu
    dostępu klientów do ich własnych pieniędzy;)

    > Faktycznie to dziwne! Przypadkow przelewow obnizajacych salda do niskich
    > wartosci jest na pewno niemalo (np. wszyscy Ci, co uzywaja kont Lukasa
    jako
    > proteza do wplat/wyplat gotowkowych i zaraz przelewaja do innego banku),
    > wiec musza zatrudniac calkiem sporo osob do tego dzwonienia.

    Nie mam pojęcia, ale subiektywnie wydaje mi się, że wydłużył się nieco czas
    od złożenia dyspozycji przelewu do jego zrealizowania, choć nie jestem
    całkiem pewien.

    Pozdrawiam,
    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1