  • 51. Data: 2007-12-16 15:27:51
    Temat: Re: LUKAS Bank - rewelacyjny przez Internet
    Od: "Mel Udall" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Damian" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > proponuje
    > 1. otworzyc Notatnik (Start-> Programy -> Akcesoria ->Notatnik)
    > 2. wkleic numer_konta_ze_spacjami
    > 3. wcisnac ctrl H
    > 4. w pierwszym polu ZNAJDZ zrobic odstep klawiszem spacji
    > 5. w drugim polu ZAMIEŃ NA - NIC nie wstawiac
    > 6. nacisnac przycisk ZAMIEŃ WSZYSTKO
    > 7. zaznaczyc otrzymany ciag cyfr , Ctrl C i do lukasa Ctrl V wkleic

    Ty to powaznie? To duzo prosciej skasowac kilka spacji :)

    Pozdrawiam
    Mel Udall

  • 52. Data: 2007-12-16 16:39:05
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Ty to powaznie? To duzo prosciej skasowac kilka spacji :)

    ktos chcial programik to ma :)

  • 53. Data: 2007-12-16 18:01:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 01:49:11 -0800 (PST),
    osoba podpisana: summ <s...@g...com>
    napisała:
    [...]
    > usuwasz spacje to masz problem. Usuwanie spacji trwa jakieś 10 sekund
    > (zmierzyłem przed chwilą). Tracisz całą *minutę* :-) Ja bym sobie

    I cały czas musisz o tym *pamiętać* to jest najgorsze. Nie stracony
    czas.

    > napisał kilkulinijkowy programik, który z menu kontekstowego
    > proponowałby wycinanie spacji z tekstów w schowku - wtedy dochodzą

    Ekhem. A jeśli ktoś nie jest programistą, nie ma narzędzi itp?

    KJ

    According to the latest official figures, 43% of all statistics are
    totally worthless.

  • 54. Data: 2007-12-16 23:03:44
    Od: summ <s...@g...com>

    On 16 Gru, 16:26, "Mel Udall" <j...@o...pl> wrote:

    > Nie kazdy potrafi, a jak juz napisalem, da sie z tym zyc i pewnie niedlugo
    > poprawia.

    Zawsze możesz skopiować choćby i 100 kont do pliku tekstowego, a
    następnie użyć "Proceduty Damiana' :-)

    summ

  • 55. Data: 2007-12-17 09:51:27
    Od: Grysik <g...@g...com>

    Ja korzystam z Lukasa od jakiś dobrych 6 lat jako moje podstawowe
    konto. Ogólnie ok choć kiedyś stan gotówki był aktualizowany po
    wypłacie z bankomatu dopiero następnego dnia i mogło to prowadzić do
    niedozwolonego debetu.
    Przy korzystaniu z konta w "normalnych godzinach" czyli jeszcze przed
    23 nie ma problemu aby się zalogować. Problemy pojawiają się jak
    chcemy coś zrobić po 23... zazwyczaj mają jakieś przetwarzanie
    danych.
    Bank ogólnie ok chociaż mnie kilkukrotnie wkurzyli.
    1. chciałem szybki kredyt (prowadzę działalność gospodarczą) i
    chciałem jakieś 10.000 bez zbędnej papierkologii (na podstawie wpływów
    a średnio miesięcznie takie kwoty mniej więcej mi na konto wpływają) -
    odmowa bo za krótko działalność prowadzę (sic trzeba dwa lata).
    Złożyłem też wcześniej jakiś formularz - skontaktowali się ze mną
    telefonicznie i powiedzieli że bez problemu mogę dostać ok 30.000 bez
    żadnych dokumentów (na podstawie historii) - w oddziale nie mogli dać.
    Chciałem zwiększyć limit Visy Classic - zaproponowali śmieszne
    zwiększenie o 1500 pln. Tydzień później bez problemu dostałem visę
    gold jako drugą kartę z limitem 10.000 bez papierkologii.

    Ogólnie konto jest ok pod warunkiem, że wykonuje się standardowe
    operacje. Nie ma też specjalnie co liczyć na mniej papierkologii jeśli
    chce się jakiś kredyt itp. Mam wrażenie że nie biorą pod uwagę
    historii klienta.
    Na koniec miłe zaskoczenie - ostatnio pobrali mi opłatę za vise
    classic. Pismo złożone w oddziale z prośbą o anulowanie - kilka dni i
    opłata anulowana co cieszy :)

    Pozdrowienia,
    Grys

  • 56. Data: 2007-12-17 10:25:48
    Od: Grysik <g...@g...com>

    no i zapomniałem o tym co mnie najbardziej ostatnio boli.... Nie mam
    podglądu przez net do Kart kredytowch... Problem kilkukrotnie już
    zgłaszany na Lukaslinii i nic się nie zmieniło. Informacji o stanie
    zadłużenia mogę uzyskać tylko telefonicznie co mnie....
    Mam nadzieję, że szybko się z problemem uporają....

  • 57. Data: 2007-12-19 16:25:54
    Od: summ <s...@g...com>

    On 17 Gru, 10:51, Grysik <g...@g...com> wrote:
    > Ja korzystam z Lukasa od jakiś dobrych 6 lat jako moje podstawowe
    > konto. Ogólnie ok

    To tak jakby twoim pierwszym samochodem był Mercedes i po sześciu
    latach stwierdzasz, że "ogólnie ok". Pojeździłbyś Syrenką, Trabantem i
    Maluchem to bardziej byś doceniał swojego Mercedesa :-)

    Pozdrawiam
    summ

  • 58. Data: 2007-12-20 11:06:13
    Od: Grysik <g...@g...com>

    On 19 Gru, 17:25, summ <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > latach stwierdzasz, że "ogólnie ok". Pojeździłbyś Syrenką, Trabantem i
    > Maluchem to bardziej byś doceniał swojego Mercedesa :-)

    Jeździłem w między czasie trabantem (Kredyt Bank) Syrenką (BZWBK), i
    jeżdżę jeszcze nadal VW (mBank)... Więc porównanie mam.
    Wiesz to trochę jak porównywanie sportowego samochodu do statecznego
    mercedesa.... Każdemu coś innego odpowiada i różnie chce korzystać. Ja
    przy ilości przelewów jakie miesięcznie robię (ok 20) chwalę sobie
    lukasa za to, że mnie nic nie kosztują. Funkcjonalność obsługio tego
    też dobrze oceniam i nie płaczę nad tym, że o 23 nie mogę się dostać
    do banku i wykonać przelewu bo wiem o tym i mogę to zrobić z
    odpowiednim wyprzedzeniem w dzień. Boli mnie natomiast to co
    wymieniłem w poprzednim poście - kredyt na gębę i zaproszenie do
    oddziału a żeby otrzymać 1/3 zaproponowanej kwoty pełno papierkologii
    i jak się okazało i tak za krótko prowadziłem działalność.
    Dostęp do KK na szczęście dzień po opublikowaniu posta naprawili :)

    Pozdrowienia;)

  • 59. Data: 2007-12-21 20:31:33
    Od: summ <s...@g...com>

    On 7 Gru, 12:44, summ <s...@g...com> wrote:
    > Przeniosłem się z ING i mam wrażenie, że przesiadłem się
    > z Trabanta na Mercedesa :-)

    Niestety niektóre rewelacje muszę sprostować bo pomyliłem to i owo.

    > zresztą można wejśc do
    > zlecenia stałego i wykorzystać je do natychmiastowego przelewu.

    Nie da się tego zrobić, ale można wejść do odbiorcy i tam wygenerować
    przelew.

    > Gdyby jednak okazało się,
    > że gazownia przysłała rachunek z identyczną kwotą na każdy kolejny
    > miesiąc to jednym ruchem zmieniamy harmonogram na tradycyjne zlecenie
    > stałe. Powrót do harmonogramów również dokonujemy jednym kliknięciem.

    Nie da się, trzeba najpierw wejść do odbiorcy.

    Dziś okazało się, że mam nadpłatę w czynszu, więc stałe zlecenie,
    którego nakbliższa płatność przypada w styczniu przesunąłem na luty, a
    z odbiorcy wygenerowałem jednorazowy przelew z datą na styczeń z kwotą
    pomniejszoną o nadpłatę. Proste, szybkie i przyjemne. W płatnościach
    oczekujących od razu widać przyszłe terminy. Jednak Mercedes, nawet
    jak ma rysy na lakierze ;-)

    summ