  • 11. Data: 2007-02-16 11:41:28
    Temat: Re: LUKAS-Brak możliwości wpisywania konta ze spacjami
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

    > Witam
    > Jestem klientem Lukas banku od kilku lat i niestety dość drażniący jest brak
    > możliwości wpisania konta ze spacjami w nowym systemie. Od czasu do czasu
    > wysyłam im wewnętrzną pocztę w tej sprawie i zawsze odpowiadali że może w
    > przyszłych wersjach systemu. Niestety ostatnio dostałem taką odpowiedź:
    >
    > "Witam. Bank nie przewiduje takiej funkcjonalności, pole jest sformatowane
    > do 26 znaków czyli tylu ile powinno mieć. Pozdrawiam"

    Przed chwilą też dostałem odpowiedź w tym stylu. To jakiś automat odpowiada?

    > I tu troszkę mnie zagrzało bo miałem nadzieję że w końcu się zlitują i
    > ułatwią klientowi życie. A ponieważ i tak numer jest sprawdzany to przed
    > sprawdzeniem mogą sobie te spacje powycinać. Dla programisty to kilka
    > linijek kodu a ile przyjemności dla klienta.
    >
    > Stąd moja propozycja może jakaś ogólna akcja wśród klientów banku.
    > Niech wszyscy którym przeszkadza ta niedogodność wyślą wewnętrzną pocztą
    > zapytanie w tej sprawie to może ta niedogodność zostanie wciągnięta w końcu
    > na listę do elementów do wdrożenia.

    Poczta wewnętrzna może nie przebić się tam gdzie trzeba, lepiej atakować
    branżowe portale i prasę.

    pozdrawiam

    Tarantoga

  • 12. Data: 2007-02-16 11:49:19
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Wojciech Czaplinski" napisał w wiadomości

    > Poczta wewnętrzna może nie przebić się tam gdzie trzeba, lepiej atakować
    > branżowe portale i prasę.

    To może do postulatów dodajcie jeszcze możliwość samodzielnego drukowania
    potwierdzenia przelewu.

    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2007-02-16 12:27:40
    Od: "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl>

    > To może do postulatów dodajcie jeszcze możliwość samodzielnego drukowania
    > potwierdzenia przelewu.
    >
    > Pozdrawiam.

    Sami sobie dodajcie. Nie jestem niczyim rzecznikiem, poza tym im więcej listów
    dana redakcja dostanie, tym lepiej.

    Tarantoga

  • 14. Data: 2007-02-16 13:14:40
    Temat: Re: LUKAS-Brak mo?liwo?ci wpisywania konta ze spacjami
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    CHR <n...@w...pl> wrote:
    > Witam
    > Jestem klientem Lukas banku od kilku lat i niestety do?? dra?ni?cy
    > jest brak mo?liwo?ci wpisania konta ze spacjami w nowym systemie.
    > Od czasu do czasu

    Tez mnie to denerwuje. Jakby przynajmniej to pole zrobili dluzsze, mozna by
    skopiowac numer i pozniej recznie wykasowac spacje, a tak ostatnie cyfry
    znikaja.

    Druga znaczna wada lukasa jest brak mozliwosci drukowania potwierdzen
    przelewow, kiedys co kilka miesiecy pisalem do nich o tym poczta
    wewnetrzna, ale ile lat mozna czekac - wedlug obietnic mialo
    byc jeszcze 2005 roku...

    a.

  • 15. Data: 2007-02-16 15:07:45
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "CHR" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    [..]
> [...]
    > zapytanie w tej sprawie to może ta niedogodność zostanie wciągnięta w
    > końcu na listę do elementów do wdrożenia.

    Hmm... mam konto w LUKAS Banku i robie sporo przelewow, jakos mi to nie
    przeszkadza, a poza tym wiem, ze wpisalem wlasnie wszystkie cyferki, bo jak
    mi ostatnia nie wchodzi, to znaczy, ze ktoras wbilem dwa razy. Obecny sposob
    nie jest drazniacy, ani uciazliwy. Nawet z kopiowaniem sobie radze, trace na
    tym ok. 2-3 sekund.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 16. Data: 2007-02-16 17:16:43
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Piterson wrote:

> [...]
    > nie jest drazniacy, ani uciazliwy. Nawet z kopiowaniem sobie radze, trace na

    Skoro może to być jeszcze prostsze to dlaczego nie?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 17. Data: 2007-02-20 15:43:57
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Chamstwo, buractwo i lenistwo banków, a właściwie ich informatyków.
    W niektórych MUSISZ wpisywać ze spacjami, w innych możesz jak chcesz, np. z
    myslnikami, ze spacjami albo bez, system
    chyba wybiera tylko cyfry z ciągu.
    Czyli technicznie to żaden problem.
    Ale w nadwislańskim kraju ciagle jesteś petentem...
    JaC

    > Bank nie przewiduje takiej funkcjonalności, pole jest sformatowane do 26 znaków
    czyli tylu ile powinno mieć.

    It has removed 3110 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!