eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS - pytanieLUKAS - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.silweb.pl!news.onet.pl!newsgate.one
    t.pl!niusy.onet.pl
    From: <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: LUKAS - pytanie
    Date: 14 Mar 2002 20:45:28 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 62
    Message-ID: <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1016135128 19426 192.168.240.245 (14 Mar 2002 19:45:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Mar 2002 19:45:28 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 213.76.8.140, 213.180.130.21
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:170196
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Opiszę pokrótce sytuację:

    w LUKASbanku mam saldo 50 PLN.

    W środę wybieram z bankomatu BZWBK 30 PLN.

    W środę wieczorem sprawdzam saldo w internecie i pokazuje mi księgowe 50 PLN,
    zablokowane 30 PLN. Wszystko gra.

    W czwartek wybieram z bankomatu BZWBK 10 PLN.

    W czwartek około 16 sprawdzam saldo w internecie. I co widzę?
    Saldo księgowe 50 PLN, zablokowane 10 PLN.
    Pytanie za 100 pkt: gdzie poszła blokada na 30 PLN, skoro nie została
    zaksięgowana wypłata?

    W czwartek wieczorem dzwonię na lukaslinię, w serwisie automatycznym słyszę,
    iż:
    saldo księgowe - 20 PLN, zablokowane - 0 PLN,
    wniosek: została zaksięgowana wypłata 30 PLN
    pytanie: gdzie poszła blokada na 10 PLN?
    w tym samym czasie łączę się z konsultantem, który mówi mi, iż mam saldo
    księgowe 20 PLN, a zablokowane jest 10 PLN.
    pytanie: skąd rozbieżności pomiędzy konsultantem, a serwisem automatycznym?

    Następnie loguję się do lukas e-banku, sprawdzam saldo:
    saldo księgowe: 20 PLN
    kwota zablokowana: 10 PLN
    pytanie: ciekawe, czy jutro też blokada zniknie, zanim zostanie zaksięgowana
    wypłata...

    Pytam Was, bo trzy konsultantki, którym opisywałem sytuację albo:
    a) nie wierzyły
    b) sugerowały, że nie potrafię korzystać z przeglądarki
    c) mówiły, że nie klikam na "odśwież saldo"
    d) twierdziły, iż mam walniętą przeglądarkę
    e) mówiły "ja nie wiem, ja mam w systemie tak..."
    f) przyparte do muru wymyśliły coś o rekonfiguracji...

    Ilość możliwości nie sumuje się do 3, gdyż każda wymyśliła więcej, niż jeden
    idiotyczny podpunkt...
    Żeby uniknąć bezsensownych wyjaśnień i pouczeń oświadczam, że wiem o tym, że
    saldo karta<->bank odświeża się raz na jakiś czas i że trzeba klikać
    w "odśwież"...

    Zadanie przerosło każdą z nich, żadna nie zechciała spytać się jakiegoś
    koordynatora, przekazać sprawę do wyjaśnienia, czy oddzwonić.

    Przy okazji poziom kultury i grzeczności obsługi... No sorry, ale czuję się,
    jak w sklepie "Społem", albo w BOKu TPSA... Tutaj trzeba przyznać, że inteligo
    słusznie dostało nagrodę za swoją telefoniczną obsługę klienta...

    Pozdrawiam zdegustowany lukasem,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1