    From: Robert <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lakata bankowa - która najlepsza?
    Date: Fri, 4 Jul 2008 12:44:22 +0000 (UTC)

    Witam.

    Mam parę złotych uciułanych jako student. Za kilka miesięcy będę ich
    potrzebował, kiedy skończe studia. Wobec tego postanowiłem wpłacić pewną
    kwotę do banku na lokatę.
    Pytania są następujące:
    1. Który bank oferuje najlepsze oprocentowanie?
    2. Lepiej wybrać lokatę o stałym czy zmiennym oprocentowaniu?
    3. Co myślicie o lokatach w "Kredyt Banku" oraz "Getinbanku" czy PKO?
    4. Czy zdecydować się na np. lokatę 3 m-ce bez możliwości wcześniejszego
    uzyskania odsetek w przypadku zlikwidowania przed terminem?

    W głowie się teraz kręci od mnogości ofert oferowanych przez banki.

    Aha. Czy znacie stronę www gdzie jest porówanie ofert banków lub
    umieszczone są porady dla takich "małych" inwestorów jak ja?

    TFA
    Robert