  • 1. Data: 2008-07-04 12:44:22
    Temat: Lakata bankowa - która najlepsza?
    Od: Robert <r...@g...pl>

    Witam.

    Mam parę złotych uciułanych jako student. Za kilka miesięcy będę ich
    potrzebował, kiedy skończe studia. Wobec tego postanowiłem wpłacić pewną
    kwotę do banku na lokatę.
    Pytania są następujące:
    1. Który bank oferuje najlepsze oprocentowanie?
    2. Lepiej wybrać lokatę o stałym czy zmiennym oprocentowaniu?
    3. Co myślicie o lokatach w "Kredyt Banku" oraz "Getinbanku" czy PKO?
    4. Czy zdecydować się na np. lokatę 3 m-ce bez możliwości wcześniejszego
    uzyskania odsetek w przypadku zlikwidowania przed terminem?

    W głowie się teraz kręci od mnogości ofert oferowanych przez banki.

    Aha. Czy znacie stronę www gdzie jest porówanie ofert banków lub
    umieszczone są porady dla takich "małych" inwestorów jak ja?

    TFA
    Robert

  • 2. Data: 2008-07-07 22:53:27
    Temat: Re: Lakata bankowa - która najlepsza?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert" 9...@4...com

    > 1. Który bank oferuje najlepsze oprocentowanie?

    Chyba Kredyt Bank dla konta oszczędzającego -- można raz w miesiącu pobrać
    bezpłatnie.

    > 2. Lepiej wybrać lokatę o stałym czy zmiennym oprocentowaniu?

    To dotyczy lokat, a ja z lokat nie korzystałem. :)

    > 3. Co myślicie o lokatach w
    > "Kredyt Banku"

    IMO to dobry bank.

    > oraz "Getinbanku"

    A to złodzieje. :)

    > czy PKO?

    Mało płacą, ale poza tym są uczciwi. :)

    > 4. Czy zdecydować się na np. lokatę 3 m-ce bez możliwości wcześniejszego
    > uzyskania odsetek w przypadku zlikwidowania przed terminem?

    IMO to bezsens. Na kontach oszczędnościowych wyciąga się więcej niż na lokatach.
    Załóż w WBK 100 kont, na każde wlać po 400 złotych i będziesz miał bezbeleczne
    oprocentowanie. :) Na lokatach tak nie ma. :) Konta założysz w domu lub w banku. ;)
    (stawiam uśmieszek z przymrużeniem oka, bo założenie konta trwa w banku parę minut;
    w domu trwa tak zwaną chwilę, ale zżera SMSa -- 5 jest za freeko, a za następne
    płacisz po 20 groszy.

    > W głowie się teraz kręci od mnogości ofert oferowanych przez banki.

    Tak? A to ciekawe? :)

    > Aha. Czy znacie stronę www gdzie jest porówanie ofert banków lub
    > umieszczone są porady dla takich "małych" inwestorów jak ja?

    Nie znam. Tutaj masz najlepsze porównywanie!!! :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'