  • 1. Data: 2010-07-29 08:11:05
    Temat: Liberalizm górą!
    Od: TT <t...@o...pl>

    Rząd ratuje budżet. Nie będzie znaczących cięć wydatków, wzrosną
    natomiast składki do ZUS. To nie uzdrowi naszych finansów

    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/2974
    88,podatki-jednak-beda-wyzsze.html

    ----------------------------------

    Proszę o pochwały dla naszej liberalnej, reformatorskiej PO.

    Czekam....

    TT

  • 2. Data: 2010-07-29 08:27:21
    Temat: Re: Liberalizm górą!
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Jak śmiesz taką mowę nienawiści serwować. Przecież to dla naszego dobra rząd
    najmądrzejsze ekonomiczne posunięcia uskutecznia, a Ty tu tak jak ostatni
    niewdzięcznik, rękę na dobrodziejów naszych podnosisz, złym słowem
    atakujesz, zasług nie pamiętasz i dobrobytu nie zauważasz.
    Jakże trzeba być nikczemnym i podłym, żeby na postęp plwać i nadludzkie
    wysiłki rządu z błotem mieszać.
    Oj biada tym wszystkim oczerniaczom miłosciwie nam panujących, po stokroć
    biada!

  • 3. Data: 2010-07-29 09:39:20
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    On Jul 29, 10:11 am, TT <t...@o...pl> wrote:
    > Rząd ratuje budżet. Nie będzie znaczących cięć wydatków, wzrosną
    > natomiast składki do ZUS. To nie uzdrowi naszych finansów

    Czepiasz się... przecież trzeba "odrobić ubytki" wynikające z obniżek.
    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=805

  • 4. Data: 2010-07-29 13:14:39
    Od: TT <t...@o...pl>

    Troszeczkę newsów z ostatniej chwili.

    -----------------------------------
    Co zrobi rząd, by załatać dziurę budżetową? W górę pójdzie podatek VAT.
    O ile wzrosną stawki? Tego politycy Platformy nie chcą na razie
    zdradzić, zapowiadają tylko, że wzrost podatku będzie nieduży. Obiecują
    też, że za kilka lat, gdy zniknie dziura budżetowa, stawka VAT pójdzie w
    dół. Inne podatki mają pozostać bez zmian.

    http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/297553,v
    at-w-gore-tak-rzad-lata-budzet.html

    -----------------------------------
    Tomczykiewicz: nie będzie podwyżki PIT, CIT, składki rentowej

    Szef klubu PO Tomasz Tomczykiewicz zapowiedział w czwartek, że nie
    będzie podwyżki podatku PIT, CIT i składki rentowej, natomiast została
    rozpoczęta dyskusja o czasowej podwyżce podatku VAT "w niewielkim stopniu".

    http://podatki.onet.pl/tomczykiewicz-nie-bedzie-podw
    yzki-pit-cit-skladki-,19925,3340267,1,agencyjne-deta

    Hej drodzy zwolennicy "liberalnej" polityki PO, dlaczego milczycie?
    Powiedzcie coś! Pocieszcie podatnika, który nie pracuje w szarej
    strefie, a w jasnej! Może wasz wspaniały hrabia zawetuje ustawy?

    TT

  • 5. Data: 2010-07-29 13:55:34
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    Słyszałem też wersję z pozostawieniem stawki 22%, a likwidacją
    obniżonych... to już byłoby zupełnie chore.
    Ale to na szczęście plotka. Przecież liberałom coś takiego nie
    przejdzie przez głowę.

  • 6. Data: 2010-07-29 14:15:02
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Ooo łotry, ooo łajdaki, a żeby was tak gęsi po pępkach gryzły. To nie
    widzicie dobrodziejstw komisji Przyjazne Państwo, nie widzicie ekonomicznych
    zasług szanownego panda prezesa Marka Belki oraz tego jak minister Rostowski
    z premierem Tuskiem nasz kraj szczęśliwy przez burzliwe fale kryzysu suchą
    nogą przeprawia i jeszcze na zieloną wyspę okręt, co Polska się nazywa,
    kieruje?
    A superminister Boni to ileż nocy nie przespał, żeby fundusze emerytalne
    mogły prawie darmo i w pocie czoła na zasobne emerytury pieniądze nasze
    pomnażać?
    Wy tu kij w szprychy pędzącego wzrostu gospodarczego swoim niezadowoleniem
    tylko wsadzacie.

    Hańba, hańba, jeszcze raz hańba!

  • 7. Data: 2010-07-29 19:49:23
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "dziegiec" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    >Słyszałem też wersję z pozostawieniem stawki 22%, a likwidacją
    >obniżonych... to już byłoby zupełnie chore.
    >Ale to na szczęście plotka. Przecież liberałom coś takiego nie
    >przejdzie przez głowę.

    Ja kiedyś słyszałem o podatku PIT 15% ale to chyba była literówka i
    chodziło o 19% Leszka Millera...

    Leszek wróć i zrób te 15% :)

    --
    marfi

  • 8. Data: 2010-07-29 22:29:30
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    marfi pisze:
> [...]
    n.googlegroups.com...

    > Ja kiedyś słyszałem o podatku PIT 15% ale to chyba była literówka i

    A ja słyszałem o podatku 3 x 15%. To był program Platformy :)

    Każdy leming kupi wszystko co TVN mu sprzeda!

    J.

  • 9. Data: 2010-07-30 14:11:03
    Od: dejf <d...@a...pl>

    W dniu 2010-07-29 10:27, DJ(Dominik) pisze:
> [...]
    > wysiłki rządu z błotem mieszać.
    > Oj biada tym wszystkim oczerniaczom miłosciwie nam panujących, po stokroć

    Tylko czekac na serie artykułów, że PiS zrujnował gospodarkę i teraz PO
    musi ratować kraj. Przecież to rozdawnictwo PiS-owe (becikowe, reforma
    podatków, obniżenie składki rentowej) musiało się tak skończyć!
    Właściwie to przez PiS i powyższe działania jest mega dziura budżetowa.
    Hmmm... Ew. jest to wina kryzysu... światowego. Lub plam na słońcu i
    drogiej ropy. Co za różnica.

  • 10. Data: 2010-07-30 14:29:04
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    dejf wrote:

> [...]
    > Właściwie to przez PiS i powyższe działania jest mega dziura budżetowa.
    > Hmmm... Ew. jest to wina kryzysu... światowego. Lub plam na słońcu i

    No PiS zaiste dokonał cudu - obniżył podatki i zwiększył wydatki.