  • 11. Data: 2010-07-30 14:46:27
    Temat: Re: Liberalizm górą!
    Od: "news.mm.pl" <b...@z...pl>

    > Tylko czekac na serie artykułów, że PiS zrujnował gospodarkę i teraz PO
    > musi ratować kraj. Przecież to rozdawnictwo PiS-owe (becikowe, reforma
    > podatków, obniżenie składki rentowej) musiało się tak skończyć!
    > Właściwie to przez PiS i powyższe działania jest mega dziura budżetowa.
    > Hmmm... Ew. jest to wina kryzysu... światowego.

    doklkadnie to powiedzia Dusk o 14.30 w telewizorze.

  • 12. Data: 2010-07-30 14:47:33
    Od: "news.mm.pl" <b...@z...pl>

    > No PiS zaiste dokonał cudu - obniżył podatki i zwiększył wydatki.

    i w dodatku deficyt mial mniejszy ha.

  • 13. Data: 2010-07-30 15:05:12
    Od: TT <t...@o...pl>

    Coraz większe poparcie dla rządu!!
    http://wiadomosci.onet.pl/2204501,11,coraz_wieksze_p
    oparcie_dla_rzadu,item.html

    Popieramy wszyscy nasz ukochany rząd! A ja nawet sobie portret
    Komorowskiego powieszę nad łóżkiem - tak jak we wszystkich ambasadach.

    TT

  • 14. Data: 2010-07-30 17:04:38
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 30-07-2010 o 16:29:04 Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    napisał(a):

    > No PiS zaiste dokonał cudu - obniżył podatki i zwiększył wydatki.

    cud to bedzie jak ktos dziure załata bez masakrowania gospodarki.
    Podwyżka podatków tak jakoś zbiegła sie z wygraną Komorowskiego...
    Tymczasem nie ma odważnych by ruszyć KRUS i inne dziury w systemie.
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 15. Data: 2010-07-30 17:13:27
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Zbyszek wrote:

    > cud to bedzie jak ktos dziure załata bez masakrowania gospodarki.
    > Podwyżka podatków tak jakoś zbiegła sie z wygraną Komorowskiego...
    > Tymczasem nie ma odważnych by ruszyć KRUS i inne dziury w systemie.

    A jak sobie wyobrażasz ruszenie KRUSU będąc w koalicji z PSL?

  • 16. Data: 2010-07-30 20:31:30
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 30-07-2010 o 19:13:27 Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    napisał(a):

    > A jak sobie wyobrażasz ruszenie KRUSU będąc w koalicji z PSL?

    w KRUSie sa takie dziury ze nawet PSL bez okularów powinien je widziec.
    A ja miałem na mysli nie tylko PO, widziałeś debate?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 17. Data: 2010-07-30 20:57:15
    Od: dziegiec <d...@g...com>

    Nareszcie konkret. I to nie jakiś ściemniacz Boni, a sam premier!

    http://wiadomosci.onet.pl/2204448,11,tusk_odpowiada_
    na_zarzuty_pis_rzad_mial_trzy_drogi_do_wyboru,item.h
    tml

    Trzy opcje rządu Tuska

    Jako pierwszą opcję szef rządu wskazał "dryfowanie", czyli
    niereagowanie na wzrost zadłużenia. - Odrzuciliśmy ten wariant
    kategorycznie - zaznaczył.
    Drugą opcją było wprowadzenie "radykalnych i bolesnych reform", gdzie,
    jak podkreślił premier, pieniądze trzeba szukać w portfelach ludzi. -
    Także ten wariant odrzuciliśmy - dodał.
    - Przyjęliśmy wariant "środka drogi", czyli podniesienie o jeden punkt
    procentowy podatku VAT. Decydujemy się na zwiększenie dochodów
    państwa, by chronić Polskę przed zadłużeniem - zaznaczył Tusk.
    - Polska nie wymaga żadnej rewolucji - zaznaczył premier. Podkreślił,
    że propozycje zmian są umiarkowane i "mają zapewnić bezpieczeństwo i
    spokój Polsce i Polakom".

    Za Lecha reform nie dało się zrobić, bo skubany wetował Platformie
    nawet projekty ustaw, więc żadna nie powstała, a za Bronisława
    najwyraźniej NIE TRZEBA!

    PS. Pardon za sarkazm. To z bezsilności.