  • 11. Data: 2010-01-22 13:38:12
    Temat: Re: Likwidcaja konta w BZ WBK
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "czytacz" <n...@n...ru> napisał w wiadomości
    news:hjc5bs$afu$1@news.onet.pl...
    > Powinien cie raczej przez CH strzelic, nie przez H. (I tak samo w calym
    > tekscie)

    http://pl.wiktionary.org/wiki/chuj

    "uwagi: (1.1-2) Forma pisowni "huj" dopuszczana jest przez część
    językoznawców[1], którzy zalecają jednak używać formy z "ch" (co zgodne jest
    z etymologią wyrazu). "

    jeśli nawet językoznawcy dopuszczają to.. pozdrawiam.

  • 12. Data: 2010-01-22 13:56:27
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "deq" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest z etymologią wyrazu). "
    >
    > jeśli nawet językoznawcy dopuszczają to.. pozdrawiam.

    A to nie o to chodzi, że przez "ch" jest dłuższy? Nie chodzi o rozmiar?

    azot

  • 13. Data: 2010-01-22 14:07:54
    Od: "czytacz" <n...@n...ru>

    > A to nie o to chodzi, że przez "ch" jest dłuższy? Nie chodzi o rozmiar?

    Oczywiscie ze przez "ch" jest dluzszy. O cale "c"!
    Ja tam wiki-slownikom nie ufam. A slownik jezyka polskiego alternatywnej
    formy przez "h" nie podaje. A jesli nie podaje to... pozdrawiam.
    http://so.pwn.pl/lista.php?co=chuj
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=huj

  • 14. Data: 2010-01-22 15:14:14
    Temat: Re: Likwidcaja konta w BZ WBK [OT]
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=1816

  • 15. Data: 2010-01-22 15:46:58
    Od: "czytacz" <n...@n...ru>

    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=1816

    Przyjme to jako swiadectwo mojej "wyzszej kompetencji jezykowej".
    Dziekuje :-)

  • 16. Data: 2010-01-22 17:38:19
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 22 Sty, 02:41, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    > Zajszł ja dziś do BZWBK
    /.../
    Straszne buractwo odstawiłeś. Trzeba było im jeszcze narobić na środku
    oddziału - wtedy pewnie poczułbyś się jak bohater.

    Ja też ostatnio zamykałem rachunki oszczędnościowe i nikt mi się o nic
    takiego nie pytał. Jedynie kobieta zapytała czy nie chciałbym zostawić
    sobie jednego - ja odparłem że nie i tyle było rozmowy.

  • 17. Data: 2010-01-22 20:48:28
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    wiadomościnews:hjbuck$l9h$1@news.onet.pl...

    > buraczany czy nie tej babie co mi zamykala konto przydalby sie taki klient.

    To poproś Stasia Podróżnika ładnie o wycieczkę do Sopotu. Chyba
    skończyłoby się na herbatce z ochroną.

  • 18. Data: 2010-01-23 01:49:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" hjbkgt$k38$...@i...gazeta.pl

    > To jest dobre, jak nic miałby Bareja niezły materiał ;)

    Pogardziłby!!! Powiedziałby, że to nie czasy PRLi, gdzie
    o temat trzeba było zabiegać... Teraz na każdym kroku są
    tematy dla Barei. :) (Bareji?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    -- Widzę, że podoba się tobie ten mężczyzna.
    -- Podoba.
    -- Więc dlaczego zachowujesz się tak, jakby ci na nim nie zależało?
    -- Bo chcę, aby o mnie zabiegał.
    -- A co wówczas, gdy odeśle cię do [gabinetu] zabiegowego? ;)

  • 19. Data: 2010-01-23 08:38:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja też ostatnio zamykałem rachunki oszczędnościowe i nikt mi się o nic
    > takiego nie pytał. Jedynie kobieta zapytała czy nie chciałbym zostawić
    > sobie jednego - ja odparłem że nie i tyle było rozmowy.

    a ja zamykałem dwie kk w BZWBK i na pytanie dot. dlaczego,
    odpowiedziałem, że nie chcę płacić za kk (nie wyrobiłem limitu) i po
    sprawie...

    naprawdę można zamknąć rachunek w BZWBK bez komplikacji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2010-01-23 09:12:54
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 23 Sty, 09:38, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > sprawie...
    >
    > naprawdę można zamknąć rachunek w BZWBK bez komplikacji

    tak samo jak bez problemu załatwić sprawę w placówce Polbanku :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus