eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLimit VE w mBankuLimit VE w mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Talarczyk <x...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Limit VE w mBanku
    Date: Sun, 14 Apr 2002 21:45:46 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <3...@a...net.pl>
    NNTP-Posting-Host: iris.ibb.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: sunsite.icm.edu.pl 1018813469 14390 212.87.28.86 (14 Apr 2002 19:44:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Apr 2002 19:44:29 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: en-us
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:0.9.2) Gecko/20010726
    Netscape6/6.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:176389
    [ ukryj nagłówki ]

    Czytam te grupe juz dluuuugo, ale pisze po raz pierwszy wiec witam
    wszystkich.

    Mam z zona eKonto w mBanku, do kazdego jest wydana VE. mLinia twierdzi,
    ze dzienny limit wyplat z bankomatow wynosi 1000 zl _na karte_. Pare dni
    temu, i drugi raz dzisiaj zauwazylem, ze w rzeczywistosci jesli wyplata
    z jednej karty w danym dniu osiagnie limit (1000 zl), proba wyplaty z
    drugiej konczy sie komunikatem "nieprawidlowy PIN". Nie gra roli
    kolejnosc kart przy wyplatach, syndrom wystapil w roznych bankomatach.

    Zadzwonilem do mLinii, gdzie powiedziano mi, ze to dziwny problem i nikt
    im go wczesniej nie zglaszal oraz, ze odezwa sie w ciagu 14 dni. Na
    pytanie dlaczego tak dlugo, otrzymalem odpowiedz, ze takie sa
    "wewnetrzne procedury banku".

    Mam w zwiazku z tym dwa pytania:

    1. Czy ktos z grupowiczow przetestowal wyplate z dwoch kart wydanych do
    jednego konta w wysokosci powyzej 1000 zl dziennie?

    2. Czy bank rzeczywiscie moze ustalic sobie arbitralny termin poprawnego
    swiadczenia uslugi na warunkach do jakich sie zobowiazal w regulaminie
    karty? (mowia 14 dni, moga powiedziec miesiac albo dwa, a ja nie moge
    korzystac z karty w sposob dla mnie wygodny i zagwarantowany w
    regulaminie) Czy stosuje sie tu jakies inne prawo poza regulaminem
    rachunku i karty?

    Mowiac szczerze, jest to zdumiewajace. W ten sposob moga mi powiedziec
    jutro, ze nie moge zrobic przelewu, bo jest jakis dziwny problem i ze
    moze za dwa tygodnie bede mogl :-(

    Pozdrawiam,

    --
    Andrzej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1