  • Data: 2005-12-16 08:23:35
    Temat: Limit kredytowy do konta - na przykladzie BZWBK
    Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,
    Mam pytanie jak to jest w innych bankach ? Czy zeby otrzymac limit kredytowy
    (kwota 2/3 miesiecznych wplywow) do konta to trzeba przedstawiac bankowi
    zaswiadczenie o zatrudnieniu i zarobkach ??
    Podam na przykladzie BZWBK - jestem ich klientem od 8-iu lat, od 5-ciu lat
    mam limit kredytowy. Limit zostal zalozony poniewaz wiekszosc pieniedzy i
    tak przelewam do mBanku i czasami zdarzaly sie dodatkowe, nieprzewidziane
    wydatki - max. 300zl na minus.
    No i co roku dostawalem od BZWBK "pogrozki" (ja to tak nazywam :) ) zwyklym
    listem (!!!), ze jak im nie przyniose zaswiadczenia o zarobkach, to mi cofna
    ten limit. Ale co roku pobierali prowizje i ten limit byl :->
    Wiec co roku te listy trafialy do kosza.

    Raz chyba musialem extra w przeciagu 5-ciu lat podpisac nowa umowe.

    Wczoraj (z podejrzeniem wyrostka) chce zaplacic karta za zlecone badania
    lekarskie.
    No i niestety nie da sie. Szczescie niedaleko bankomat i oddzial BZWBK.
    Bankomat tez twierdzi, ze za malo na koncie - ki diabel, przeciez jest
    limit kredytowy. W oddziale mily pan ustalil, ze bank cofnal mi kredyt do
    konta.

    Ale w tym roku bylo inaczej :-> Pogrozka przyszla na moj poprzedni
    (nieaktualny) adres (choc od dwoch lat wszystko przychodzi na aktualny),
    wiec tym bardziej trafila do kosza. Ale bank skasowal prowizje - wiec znowu
    miala byc sielanka. A tu taka niespodzianka :->

    Cholera, jak pomysle ze mam tam pojsc i zmarnowac popoludnie na zamykanie
    konta w tym ch....m banku to mnie krew zalewa. Przy okazji pietnuje siebie,
    bo to nie pierwsza ich taka wpadka a trzymam sie ich juz z 8 lat. Nie ma to
    jak sila przyzwyczajenia.

    pozdrawiam

    --
    Pelos