  • Data: 2005-12-16 08:47:53
    Temat: Re: Limit kredytowy do konta - na przykladzie BZWBK
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > lat. Nie ma to jak sila przyzwyczajenia.

    też miałem z 8 lat konto w PKO BP i przezwyciężyłem wczoraj przyzwyczajenia
    i złożyłem wniosek o zamknięcie konta...
    w dodatku z jakies 3 lata temu odebrali mi kredyt odnawialny, bo
    przekroczyłem go o 500 zł, kazali przynieść zaświadczenie o zarobkach, ja im
    na to że nie mogę, bo prowadze wolny zawód, i nie mam stałych dochodów no to
    zamkneli, mimo tego, że juz było na koncie ponad 2000, i spłacony ten kredyt
    4000, i jeszcze musiałem pisac przprosiny i wyjaśnienie do p. Dyrektor
    oddziału, dlaczego przekroczyłem o 500 zł. No i napisałem, że kupiłem
    mieszkanie i wydałem na remont, no czuby, a to że już miałem u nich konto 6
    lat, a na chwilę zamknięcia kredytu sporo gotówki na koncie się nie
    liczyło... to dopiero siła przyzwyczajenia...

    --
    Zephyr
    z...@T...pl